کد خبر : 38342
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
-

سیلوا: پاسخ اعتماد چلسی و لمپارد را خواهم داد

سیلوا: پاسخ اعتماد چلسی و لمپارد را خواهم داد
مدافع پیشین پاری سن ژرمن درباره جدایی خود از این تیم و پیوستن به چلسی سخن به میان آورد.

به گزارش سورپرس به نقل از اسپورت، تیاگو سیلوا بعد از چند فصل حضور در پاری سن ژرمن از این تیم جدا شد و با آبی‌پوشان لندنی به توافق نهایی رسید.

او درباره جدایی از پاری سن ژرمن گفت: قرارداد من با پاری سن ژرمن به پایان رسید اما لئوناردو از من خواست که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا تیم را همراهی کنم و من هم بدون مشکل قبول کردم. بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا قرار بود که با لئوناردو جلسه داشته باشم اما متوجه شدم که چلسی به مدیر برنامه‌های من پیشنهاد داده است و من هم قبول کردم که راهی این تیم شوم. من روزهای بسیار خوبی را پاری سن ژرمن داشتم و خودم را مدیون این تیم می‌دانم.

سیلوا ادامه داد: دوست داشتم که بازی در یک تیم جدید را تجربه کنم. شور و انگیزه بسیار بالایی دارم. آماده چالش جدید هستم. بازی کردن در لیگ جزیره خاص است و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی از خود نشان دهم.

او درباره سن بالایی که برای بازی در لیگ جزیره دارد، گفت: من از نظر بدنی بسیار در وضعیت خوبی قرار دارم.کسانی که به من نزدیک هستند می‌دانند که چقدر عاشق فوتبال هستم. ۲۰۰ درصد توان خود را به کار می گیرم تا بازیکن تاثیرگذاری برای چلسی باشم. لمپارد و چلسی به من اعتماد کردند و قطعا آن‌ها را ناامید نخواهم کرد.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.