کد خبر : 58140
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
-

سیتی در آنفیلد لیورپول را تحقیر کرد/ شاگردان پپ در نیمه دوم ۴ گل زدند

سیتی در آنفیلد لیورپول را تحقیر کرد/ شاگردان پپ در نیمه دوم ۴ گل زدند
تیم فوتبال منچسترسیتی با نمایشی تحسین‌برانگیز در زمین لیورپول به برتری چهار بر یک رسید تا مسیرش برای قهرمانی در لیگ جزیره هموار شود.

به گزارش سورپرس؛ یکشنبه شب در حساسترین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه «آنفیلد» پذیرای تیم صدرنشین منچسترسیتی بود که میهمان با نمایشی فوق‌العاده به برتری چهار بر یک رسید.

بازی در حالی آغاز شد که سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با کسب برتری‌های متوالی و بسته نگه داشتن دروازه خود با اقتدار به صدر رسیده و تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» هم برای کاهش اختلاف امتیاز با سیتی باید به برتری دست می‌یافت.

در نیمه نخست، روند بازی در اختیار میهمان بود و در دقیقه ۳۶ «رحیم استرلینگ» با خطای «فابینیو» متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

«ایلکای گوندوگان» پشت توپ ایستاد و با ضربه‌ای بسیار ضعیف این موقعیت را از دست داد تا موجب عصبانیت گواردیولا شود.

تسلط سیتی بر توپ و میدان ادامه داشت و حمله این تیم در دقیقه ۴۹ با ضربه گوندوگان تبدیل به گل شد تا این بازیکن جبران مافات کند.

در دقیقه ۶۳ لیورپول صاحب ضربه پنالتی شد و «محمد صلاح» بر خلاف حرکت «ادرسون» توپ را درون دروازه سیتی جای داد.

در دقیقه ۷۱ «جان استونز» مدافع پیش‌تاخته منچسترسیتی دروازه میزبان را باز کرد اما این گل به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

دو دقیقه پس از آن، «فیل فودن» هافبک جوان سیتی با حرکتی زیبا از کنار زمین توپ را به گوندوگان رساند تا او گل دوم خود و تیمش را ثبت کند.

در دقیقه ۷۸ اشتباه عجیب «آلیسون» دروازه‌بان لیورپول موجب شد تا «برناردو سیلوا» توپ را به «استرلینگ» رسانده تا او با ضربه سر موفق به زدن گل سوم تیم تحت هدایت گواردیولا شود.

در دقیقه ۸۴ «فیل فودن» با ضربه‌ای تماشایی گل چهارم میهمان را به‌ثمر رساند و کار لیورپول را تمام کرد.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۵۰ رسید تا به صدرنشینی مقتدرانه ادامه داده و مسیرش برای قهرمانی هموار شود و لیورپول هم ۴۰ امتیازی باقی ماند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.