کد خبر : 134758
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
-

سکوت اینفانتینو درباره پاداش جام جهانی زنان

سکوت اینفانتینو درباره پاداش جام جهانی زنان
جانی اینفانتینو، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، در آستانه شروع جام جهانی زنان ترجیح داد در مورد اعتراض برخی تیم‌ها به پاداش‌ها سکوت کند.

به گزارش سورپرس، جام جهانی ۲۰۲۳ زنان به میزبانی استرالیا از فردا آغاز خواهد شد. جانی اینفانتینو، رئیس فدارسیون جهانی فوتبال، که به همین منظور به استرالیا سفر کرده در جمع خبرنگاران حضور یافت اما ترجیح داد برخی سوالات مهم را بی‌پاسخ بگذارد.

اینفانتینو صحبت‌های خود را با این جمله جالب آغاز کرد: “امروز احساس می‌کنم، قطری هستم، عرب هستم، افریقایی هستم، یک کارگر مهاجر هستم….”

مهم‌ترین سوالی که از رئیس فیفا پرسیده شد، تبعیض قابل توجه در پاداش‌های تعیین شده برای جام جهانی مردان و جام جهانی زنان بود که اینتفانتینو در پاسخ گفت: “در آستانه بازی افتتاحیه می‌خواهم فقط روی نقاط مثبت تمرکز کنم. تا روز فینال فقط چیزهای مثبت از من خواهید شنید و اگر کسی از شرایط راضی و خوشحال نیست من برایش متاسفم!”

او افزود: “از ۲۱ آگوست (یک روز بعد از فینال جام جهانی زنان) روی مسائل دیگری که در فوتبال دنیا مطرح است، تمرکز خواهیم کرد. ما با همه مشکلات مقاله می‌کنیم و گام‌های مهمی در طول مسیری که داریم برداشته‌ایم.”

سکوت اینفانتینو درباره پاداش جام جهانی زنان

فیفا برای اولین بار به طور مستقیم به بازیکنانی که در جام جهانی زنان حضور پیدا می‌کنند پاداش خواهد داد. اینفانتینو در مورد روند این پرداختی‌ها گفت: “این پاداش‌ها به فدارسیون‌ها پرداخت می‌شود و آنها مسئول پخش کردن آن بین بازیکنان هستند. در این زمینه ما با فدراسیون‌ها در ارتباط خواهیم بود.”

رئیس فیفا خواستار توجه بیشتر پخش کنندگان تلویزیونی به فوتبال زنان شد: “ما می‌خواهیم شاهد پخش حداقل یک ساعت در هفته فوتبال زنان در سراسر جهان توسط پخش کنندگان اصلی باشیم. چرا که این تنها راه تبلیغ و گسترش فوتبال زنان است. سطح فوتبال زنان طی ۱۰ سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.”

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.