کد خبر : 112513
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۰
-

سوارس:‌ برای هواداران به اروگوئه برگشتم

سوارس:‌ برای هواداران به اروگوئه برگشتم
مهاجم ملی‌پوش اروگوئه عنوان کرد هواداران نقش مهمی در بازگشت او به تیم ناسیونال این کشور داشتند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس به نقل از بی‌ساکر، هزاران هوادار ناسیونال اروگوئه روز یک‌شنبه برای استقبال از لوییز سوارس به ورزشگاه خانگی این تیم آمدند.  سوارس با جت شخصی متعلق به دوست و هم تیمی سابقش در بارسلونا یعنی لیونل مسی وارد اروگوئه شد و سپس فرودگاه را  به سمت گرن پارک ناسیونال استادیوم مرکزی ترک کرد.

مطبوعات محلی این خرید را مهم‌ترین خرید در تاریخ فوتبال اروگوئه توصیف کرده‌اند. او قراردادی کوتاه مدت با ناسیونال تا پایان سال امضا کرده است، به این معنی که تا جام جهانی قطر برای باشگاه دوران کودکی خود بازی خواهد کرد.

سوارس در اولین مصاحبه خود پس از بازگشت به اروگوئه از هواداران این تیم تشکر کرد و در ادامه گفت: من متقاعد شده‌ام که این گام درستی برای رسیدن و آماده شدن برای جام جهانی است. من به خاطر هواداران به این تیم برگشتم و دوست دارم خودم را برای جام جهانی آماده کنم.

طبق ادعای مطبوعات محلی، وقتی خبر امضای قرارداد او منتشر شد، ناسیونال ۵۰۰۰ عضو جدید باشگاه را در ۲۴ ساعت ثبت نام کرد و ۷۰۰ بلیت بازی‌های خانگی فصل را نیز فروخت.

رکورددار گلزن تیم ملی فوتبال اروگوئه از ماه مه زمانی که به دوران موفق دو ساله خود در اتلتیکو مادرید پایان داد بازیکن آزاد بود.

چهار قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ از نکات برجسته دوران حضور او در بارسلونا بود.

سوارس:‌ برای هواداران به اروگوئه برگشتم

او می‌تواند اولین بازی خود را روز سه‌شنبه در کوپا سودامریکانا مقابل اتلتیکو گویانینسه برزیل انجام دهد.

چهارمین جام جهانی او در قطر احتمالا آخرین جام جهانی سوارس با تیم ملی خواهد بود. او کار خود را در ناسیونال در می ۲۰۰۵ آغاز کرد و اولین بازی خود را در ۱۸ سالگی انجام داد. او پس از کسب دو عنوان قهرمانی اروگوئه با ناسیونال، در دوران نوجوانی به خرونینخن هلند رفت و یک سال بعد راهی آژاکس شد. در آن‌جا او نظر لیورپول را به خود جلب کرد و پس از سه فصل و نیم حضور در انگلیس با مبلغی بیش از ۸۰ میلیون یورو به بارسلونا رفت.

در سال ۲۰۱۱، زمانی که برای لیورپول بازی می‌کرد، متهم به توهین نژادپرستانه به پاتریس او را مدافع فرانسوی منچستریونایتد شد و در نهایت لیگ برتر را ترک کرد. او هم‌چنین در جام جهانی ۲۰۱۴ به دلیل گاز گرفتن جورجیو کیلینی ایتالیایی از ۹ بازی محروم شد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.