کد خبر : 135868
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
-

یحیی گل‌محمدی عنوان کرد؛

سه امتیاز مهم برای مدافع عنوان قهرمانی/ مسئولان دیگر «قول» ندهند!

سه امتیاز مهم برای مدافع عنوان قهرمانی/ مسئولان دیگر «قول» ندهند!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در هفته نخست بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه (۱۸ مرداد) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. علی نعمتی(۳۸) برای سرخپوشان گل زد.

یحیی گل محمدی بعد از این دیدار گفت: خیلی دوست داشتیم که در این بازی تماشاگران را کنار خودمان داشته باشیم اما متاسفم که زیرساخت ها برای حضور آنها فراهم نشده بود. فوتبال بدون تماشاگر برای ما سخت است و امیدوارم در آینده این مشکل برطرف شود.

وی با بیان این که تیمش برای آماده سازی مشکلات زیادی داشته است در مورد بازی گفت: بازی سختی بود اما سه امتیاز مهم را کسب کردیم. بازی کردن مقابل تیم مجتبی حسینی همیشه سخت است. آنها نظم دفاعی خوبی دارند.

سه امتیاز مهم و شوکه شدن از یک اتفاق/ مسئولان دیگر «قول» ندهند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چمن ورزشگاه آزادی برای ۱۴ سال قبل است و باید ترمیم و بازسازی شود. چمن هم بلند بود و وقتی رفتیم زمین را دیدیم شوکه شدیم که اینقدر چمن بلند بود. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد.

وی در مورد صحنه گل که مجتبی حسینی اعتقاد داشت در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است گفت: به نظرم آفساید نبود. همکارانم فیلم را دیدیدند و گفتند آفساید نبوده است. با این حال صحنه نزدیکی بود. خواهش من از مسئولان این است که قول ندهند. مدام وعده آمدن سیستم ویدئویی را می دهند اما هیچ اتفاقی رخ نداده است. همانطور که گفتم اگر می توانند زیرساخت ها را فراهم کنند یک سال فوتبال را تعطیل کنند.

گل محمدی ادامه داد: مسئولان وقتی می توانند درست برنامه ریزی کنند و امکانات دارند باید به سمت حرفه ای شدن بروند. باید به سمت فراهم کردن زیرساخت ها باشیم نه این که فقط بازی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.