کد خبر : 110530
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
-

سهم دانش بنیان‌ها در سند جامع صنعت چقدر است؟

سهم دانش بنیان‌ها در سند جامع صنعت چقدر است؟
برنامه «بحث روز» چهارشنبه 15 تیر ماه با حضور کارشناسان  وصاحب نظران به نقد و بررسی سهم دانش بنیان ها در سند جامع صنعت می پردازد.

به گزارش سورپرس به نقل از رادیو ایران، پس از تاکید ریاست محترم جمهور بر ضرورت توجه بیشتر به گسترش فعالیت‌های دانش‌بنیان و ارائه طرح تحول صنعت که با هدف ایجاد مشاغل و محصولات دانش پایه تدوین شده است، برنامه «بحث روز» رادیو ایران این هفته به ابعاد مختلف  موضوع دانش بنیان ها در صنعت می پردازد.

فاطمه عبدالوند سردبیر برنامه «بحث روز» بیان کرد: از آنجایی که پیش‌نویس سند جامع صنعت کشوردر حال نهایی شدن است و دولت سیزدهم بر تولید به عنوان یکی از محورهای اصلی خلق قدرت برای کشور و نیز بر  تلاش مضاعف مدیران در بخش صنعت تاکید دارد، برنامه «بحث روز» به موضوع شرکت های دانش بنیان و نقش آن در حوزه صنعت می پرازد  و پیرامون اینکه سهم این شرکت ها در طرح تحول صنعت چقدر است  با کارشناسان گفت و گو می کند.

این برنامه با حضور سیدکریم حسینی عضو کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نیازی معاون هماهنگی‌ و‌ کسب و‌ کار وزارت صمت و مرادی مدیرعامل شرکت تولید اتوبوس برقی و با اجرای اجرای محمدرضا قربانی و به سردبیری فاطمه عبدالوند چهارشنبه ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.