کد خبر : 139963
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
-

زنگنه تشریح کرد؛

سقف افزایش مدت خدمت ۳۵ سال است

سقف افزایش مدت خدمت ۳۵ سال است
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: سقف افزایش مدت خدمت ۳۵ سال است، یعنی حداکثر سال‌های خدمت برای مردان ۳۵ و برای زنان ۳۰ سال و حداکثر سن بازنشستگی برای مردان ۶۲ و برای زنان ۵۵ سال است.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس، علیرضا آخوندی؛ محسن زنگنه با اشاره به مصوبه مجلس درباره افزایش سن بازنشستگی، گفت: در راستای رفع ناترازی صندوق‌های بازنشستگی در کنار سایر مصوبات مجلس مقرر شد سن بازنشستگی به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: بنابراین کسانی که بین ۲۸ تا ۳۰ سال سابقه خدمت دارند، مشمول هیچ‌گونه تغییری در بازنشستگی نمی‌شوند و به سنوات اشتغال آنها برای بازنشستگی اضافه نخواهد شد. کسانی که ۲۵ تا ۲۸ سال سابقه خدمت دارند، به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی دو ماه اضافه می‌شود.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس افزود: کسانی که ۲۰ تا ۲۵ سال سابقه خدمت دارند، به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی سه ماه اضافه شده و کسانی که ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه خدمت دارند به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی چهار ماه اضافه می‌شود. در نهایت کسانی که تا ۱۰ سال سابقه خدمت دارند، به سنوات اشتغال آنان به ازای هر سال تا زمان بازنشستگی پنج ماه اضافه می‌شود.

سقف افزایش مدت خدمت ۳۵ سال است

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه بیان کرد: سقف افزایش مدت خدمت ۳۵ سال است، یعنی حداکثر سال‌های خدمت برای مردان ۳۵ سال و برای زنان ۳۰ سال یا حداکثر سن بازنشستگی برای مردان ۶۲ سال و برای زنان ۵۵ سال است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.