کد خبر : 137309
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
-

سفیر ایران بعد از اربعین عازم ریاض می‌شود

سفیر ایران بعد از اربعین عازم ریاض می‌شود
یک رسانه کویتی نوشت «علیرضا عنایتی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان بعد از اربعین حسینی که مصادف با روز چهارشنبه است، راهی ریاض خواهد شد و ماموریت دیپلماتیک خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سورپرس؛ یک رسانه کویتی گزارش کرد سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان بعد از اربعین حسینی عازم این کشور خواهد شد.

وبگاه الخلیج آنلاین به نقل از یک رسانه کویتی نوشت «علیرضا عنایتی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان بعد از اربعین حسینی که مصادف با روز چهارشنبه است، راهی ریاض خواهد شد و ماموریت دیپلماتیک خود را آغاز خواهد کرد.

این رسانه کویتی مدعی شده یک منبع در وزارت خارجه ایران این خبر را اعلام کرده است.

علیرضا عنایتی، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی روز گذشته (شنبه) در آستانه عزیمت به محل ماموریت خود با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از برنامه‌های پیش رو در حوزه روابط فی‌مابین ارائه کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با تاکید بر توسعه و تعمیق سیاست همسایگی، تحکیم رابطه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی را با توجه به فرصت‌های همکاری در حوزه‌های دوجانبه و چندجانبه با اهمیت دانست.

علیرضا عنایتی پیشتر معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض. سفیر کشورمان در کویت و دستیار وزیر و مدیرکل خلیج فارس بوده است.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.