کد خبر : 16308
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰:۰۷
-

اختصاصی/

سرقت طلافروشی به بهانه کرونا داشتن طلافروش در شیراز

سرقت طلافروشی به بهانه کرونا داشتن طلافروش در شیراز
چند سارق حرفه‌ای به بهانه کرونایی بودن یک طلافروش در مرودشت فارس با لباس قرنطینه وارد مغازه او می‌شوند و فروشنده و طلاها را یکجا با آمبولانس به سرقت می‌برند.

به گزارش سورپرس،  عده ای سارق حرفه‌ای با سواستفاده کردن از وضعیت موجود و شیوع ویروس کرونا در جامعه، در مرودشت فارس با لباس قرنطینه وارد مغازه طلا فروشی می‌شوند و ادعا می کنند که مشتریان این مغازه گزارش داده اند که فروشنده  کرونا دارد و با این حیله فرد طلافروش و طلاهای موجود در مغازه  را به بهانه ضدعفونی کردن از طلافروشی خارج می کنند.

نکته جالب توجه اینکه همه این افراد با لباس سفید و قرنطینه‌ای‌ و  پوشش ماسک بر صورت وارد طلافروشی شده اند که حتی دوربین نتواند انها را شناسایی کند و جالبتر اینکه  این افراد با آمبولانس این سرقت محیر العقول را انجام داده اند.

به گفته شاهدان عینی، طلاها از سوی دزدان ( به ظاهر ماموران بهداشت و سلامت) به بهانه ضدعفونی داخل ساک ریخته می شود و فرد طلا فروش با انها سوار آمبولانس می‌شود و بنابر شنیده ها هنوز هم هیچ اطلاع و خبری از سرنوشت طلا فروش در دست نیست و  معلوم نیست چه اتفاقی برای او افتاده است.

بنابراین گزارش، مردم در این شرایط باید بسیار مراقب و هوشیار باشند که به بهانه ضدعفونی و  شرایط کرونایی در منزل یا مغازه به چنین سرنوشتی یا مشابه به آن از سوی افراد سودجو  و فرصت طلب دچار نشوند.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضوانی شنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱:۲۷

جل الخالق