کد خبر : 125173
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
-

سربازان مولفه‌های قدرت کشورند/دشمن به دنبال مایوس کردن جوانان است

سربازان مولفه‌های قدرت کشورند/دشمن به دنبال مایوس کردن جوانان است
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از سربازان به عنوان مولفه‌های قدرت یک کشور یاد کرد.

به گزارش سورپرس، سردار محمد شرفی در پانزدهمین جشنواره جوان سرباز که با شعار «سرباز وطن، ماهر و امنیت آفرین» برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت و مدافعان حرم از سربازان به عنوان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایمردی یاد کرد و گفت: خدمت تمامی سربازان عزیز که جان خود را در راه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طبق اخلاص می گذارند، خداقوت و خسته نباشید عرض می‌کنم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا سربازان دارای تخصص و ماهر را به عنوان مولف‌ های اصلی قدرت و امنیت‌آفرین در ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در ارتباط با مولفه های قدرت در یک کشور نظریه‌های مختلفی وجود دارد اما آن نظریه‌ای که از فراوانی برخوردار است جمعیت وسیع از نظر کیفی و کمی با شاخصه جوانان به عنوان سرمایه‌های فکری و ذهنی است.   از این رو کشوری که دارای جوانان پویا، با انگیزه بالا و مطالبه‌گر باشد می‌تواند در برابر دشمنان و خنثی‌سازی توطئه های آن‌ها و همچنین عزت و سربلندی در تمامی عرصه ها موفق باشد. انقلاب اسلامی ایران نیز به لحاظ مردم پایه بودن و ماهیت فرهنگی، دینی و انقلابی از جمعیت با کیفیت، متحرک، پویا و تاثیرگذار در منطقه برخوردار است.

وی ادامه داد: این مولفه قدرت باعث شده که ایران اسلامی در تمامی شرایط حساس خصوصا هشت سال دفاع مقدس به دلیل وجود جوانان پیروز میدان باشد؛ در واقع در هرجا که جوانان پویا و باغیرت بودند ایران اسلامی را به امنیت رساندند و امنیت، استقلال و آزادی ایران اسلامی را تضمین کردند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، شرفی همچنین از سربازان به عنوان دژ مستحکم برای مردم ایران اسلامی یاد کرد و گفت: سربازانی که از توانایی، تخصص و حرفه برخوردار هستند باید از سنگربانان اصلی منافع مردم باشند؛ به نوبه خودم به تمامی سربازان که اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایمردی هستید، افتخار می‌کنم و امیدوارم شما سربازان وطن با تاسی به سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و حضرت علی اکبر(ع) هر روز بر مهارت، دانش و توانمندی خود بیفزایید و در همه حال با شجاعت، ایثارگری و فداکاری مدافع مردم، امنیت و آرامش آن ها باشید.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ادامه به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان با راه‌اندازی جنگ ترکیبی به دنبال مایوس کردن جوانان ایران اسلامی هستند اما با حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان دادند و اقتدار، اتحاد و یکدلی ملت ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/۷۷۷

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.