کد خبر : 34291
تاریخ انتشار : شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
-

ستاره سابق استقلال درگذشت

ستاره سابق استقلال درگذشت
سرژیک تیموریان هافبک سابق استقلال در دهه 1370 درگذشت.

به گزارش سورپرس، سرژیک برادر بزرگتر آندرانیک تیموریان ستاره سابق تیم ملی و استقلال امروز در ادامه سانحه ای که او را به کما برده بود علائم حیاتی را از دست داد و از دنیا رفت.

شاید برای هواداران جوان‌تر فوتبال ایران کمتر خاطره‌ای ار سرژیک تیموریان در یادها باشد. چند سال قبل از اینکه آندو تیموریان در فوتبال ایران مطرح شود، برادر بزرگ‌تر او سرژیک چند سالی در تیم‌های آرارات و استقلال تهران درخشید و حتی به دسته۲ بوندس‌لیگا هم ترانسفر شد و مدتی با پیراهن قرمزو سفید ماینز آلمان درخشید.

سرژیک هم مثل آندو در پست هافبک‌دفاعی بازی می‌کرد و یک بازیکن جنگنده با قدرت بدنی بالا بود. او در زمان ناصر حجازی به استقلال آمد و در ترکیب تیم استقلال که سال۱۳۷۶ به قهرمانی لیگ آزادگان رسید، حضور داشت و به دلیل اسم و سبک بازی اش از محبوب‌ترینهای تیم حجازی هم محسوب می‌شد. او آرام و کم حاشیه هم بود و درنهایت با یک مصدومیت سنگین از فوتبال کنار رفت.

سرژیک یک ماه قبل و درحالی‌که سوار بر موتورسیکلت بود به‌دلیل یک تصادف شدید در بیمارستان بستری شد و درحالیکه امید زیادی به بهبودی‌اش بود امروز درگذشت.

این ستاره سابق فوتبال ارامنه ایران انقدر خوب بود که یورگن کلوپ سال گذشته در نشست مطبوعاتی سوپرجام اسم از او یاد کرد و درباره‌اش حرف زد.روحش شاد.

انتهای پیام/ ۱۰۱

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.