کد خبر : 126680
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
-

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

سارقان به عنف در آرادان دستگیر شدند

سارقان به عنف در آرادان دستگیر شدند
سمنان -جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در آرادان خبر داد و گفت: متهمان یک کامیونت را سرقت کرده و در حال رفتن به تهران بودند.

به گزارش سورپرس، سرهنگ سیدعلی میر احمدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی آگاهی سمنان با بیان اینکه سارقان به عنف در شهرستان آرادان دستگیر شدند، بیان کرد: در پی اعلام سرقت مسلحانه و به عنف، یک دستگاه کامیون جک حامل بار مس، تمامی گشت‌های انتظامی و عملیاتی استان فعال و به محورهای اصلی و مواصلاتی حوزه استحفاظی خود اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان آرادان حین گشت زنی در محور سمنان- تهران، پس از شناسایی خودرو سرقتی، نسبت به توقف آن با انجام یکسری اقدامات خاص پلیسی اقدام و پس از دستگیری راننده و سرنشین که هر دو تبعه یکی از کشورهای خارجی بودند، آنان را برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که همان حوالی در حال پرسه زدن بود، مظنون و پس از توقف و بررسی هویت راننده متوجه می‌شوند تبعه یکی از کشورهای خارجی است و با ظن احتمال همدستی با سارقان کامیونت، وی را به پلیس آگاهی هدایت می‌کنند.

میر احمدی از کشف یک قبضه اسلحه گرم به همراه سلاح سرد در بازرسی از کامیونت خبر داد و تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتباط با یکدیگر بودند که در بازجویی فنی و با استفاده از مهارت‌های پلیسی، هر سه نفر به سرقت به عنف کامیونت جک اعتراف کردند.

انتهای پیام/۷۷۷

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.