کد خبر : 62262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
-

سورپرس گزارش می‌دهد؛

زیرگذر دولت‌آباد مرند، مرهمی که خودش زخم شد!

زیرگذر دولت‌آباد مرند، مرهمی که خودش زخم شد!
از احداث زیرگذر جدید دولت آباد مرند که قرار بود تا دهه فجر افتتاح شود و مرهمی بر زخمهای روستا باشد، یک ماه می گذرد و حالا این پروژه خود زخمی بر تن روستای دولت آباد و روستاهای همجوار منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار سورپرس از آذربایجان شرقی، شصت سال از عمر زیر گذر دولت آباد مرند تبریز می‌گذرد. امروزه به خاطر افزایش وسایل حمل و نقل و زیاد شدن جمعیت دیگر این زیر گذر جوابگوی مطالبات مردمی نیست.

البته اوایل دهه ۷۰ وعده وعیدهای مسئولین در مورد گسترش این راه ارتباطی وعریض تر شدن جاده وپل فقط در حد شعار بود. چندین بار فرهیختگان و خبرنگاران و نویسندگان و شوراها و مردم طومارهایی برای مسولان ونهادهای مختلف نوشتند اما هربار با وعده سرخرمن اشخاص و نهادها زمان‌ها سپری شد.

زیرگذر دولت آباد اندر خم کوچه اول

خیابان منتهی به زیر گذر، روزانه ترافیک بالایی دارد و روزی که وعده احداث این زیر گذر جدید شد همه خوشحال بودند که ترافیک روستا کاهش چشمگیری می یابد.

اما این پروژه نه تنها این مشکل را کاهش نداد، بلکه تاخیر در اتمام آن طی چنین سال گذشته موجب بروز مشکلات فراوان در تردد در این روستا شده است.

پروژه ای که چندین فرماندار و بخشدار و نماینده و شورا و دهیار را تجربه کرد

الان تقریبا نزدیک ۳یا ۴ سال است که هرروز یک فرغون خاک برداشته می شود و پلی که قرار بود سال قبل افتتاح شود هنوز هم در پایان سال  ۱۳۹۹ هم هیچ کاری انجان نشده است. پروژه ای که چندین فرماندار و بخشدار ونماینده و شورا و دهیار را تجربه کرد.

اما حالا چشم ها به دولت تدبیر و امید است تا بی تدبیری‌های گذشته را جبران کند و گره ای از این پروژه بگشاید و امید به داشتن روستایی آباد و زیبا را به مرندی های خونگرم ارزانی کند.

گزارش از ناصرغلامی هوجقان

 

انتهای پیام/۲۳۴

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.