کد خبر : 97774
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
-

زیارت پدران آسمانی/ نصب ماکت شهید سایه شهر بر روی مزار شهدای مدافع حرم

زیارت پدران آسمانی/ نصب ماکت شهید سایه شهر بر روی مزار شهدای مدافع حرم
زیارت پدران آسمانی روز سه شنبه 26 بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر در گلزار شهدا به یاد پدران مدافع حرم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون؛ داود حشمتی رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این مطلب اظهار داشت؛ زیارت پدران آسمانی نصب ماکت(فوم برد) شهید سایه شهر بر روی مزار شهدای مدافع حرم روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر در گلزار شهدا به یاد پدران مدافع حرم برگزار می شود.

وی گفت: پدران دلاور مدافع حرم که از آرامش فرزندان خود گذشتند تا آرامش و امنیت را به کودکان سرزمین خود هدیه کنند، پدرانی که اگرچه امروز جای خالیشان در بین خانواده و فرزندان احساس می‌شود اما سربلند در نزد خداوند روزی می‌خورند و ما اکنون امنیت و آسایش کشور را مدیون جوانمردی و جانفشانی آنان هستیم.

حشمتی گفت: آرزوی تمامی فرزندان در این جشن، زنده بودن پدرانشان تا سالهای سال است و اما عده‌ای از دختران و پسران هستند که این آرزو برایشان محال است چرا که پدر برای دفاع از حرم جان خود را فدا کرده و دیگر در کنار فرزندش نیست و امسال و سالهای بعد باید در کنار عکس پدر و تصویر روزهای خوش با او بودن روز پدر را سپری کنند. ولیکن می دانیم که حضور و سایه شهدا برای همه در شهر گسترده است: (کم شد اگر که از سرِ ما سایه ات، عزیز! از سطح شهر، سایهٔ مردی ات کم مباد) در این راستا فرهنگ سرای کار و تعاون با مشارکت فرهنگ سرای خاوران غبارروبی و نصب ماکت (فوم برد) شهید سایه شهر بر روی مزار شهدای مدافع حرم در ایام پیش رو همزمان با ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر در گلزار شهدا برگزار می نماید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.