کد خبر : 39123
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
-

زلزله امروز صبح در سمیرم استان اصفهان هیچ خسارت جانی نداشت

زلزله امروز صبح در سمیرم استان اصفهان هیچ خسارت جانی نداشت
۱۰ گروه عملیاتی و امدادی در منطقه زلزله‌زده سمیرم حاضر شدند.
به گزارش سورپرس؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار و هفت دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) امروز، منطقه ونک از توابع شهرستان سمیرم واقع در جنوب استان اصفهان را لرزاند گفت: پس از آن گروه‌های ارزیاب و امدادی در منطقه حضور یافتند تا در کنار امدادرسانی میزان خسارات را برآورد کنند.
منصور شیشه فروش افزود: این گروه‌ها متشکل از نهاد‌های هلال احمر، اداره‌های آب، برق، گاز و بنیاد مسکن در بخش‌ها و روستا‌های مختلف حضور یافتند تا گزارش‌های خود را تکمیل کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه وقوع پس لرزه ۱.۵ ریشتری دقایقی پس از زلزله اصلی گزارش شد، گفت: بنا به گزارش اولیه خسارت جانی نداشتیم، اما دیوار دست کم ۲ باب منزل مسکونی و برخی پنجره‌های خانه‌ها ریخته است.
زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه و عمق آن در ۱۰ کیلومتری زمین و مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۵۱.۲۱ درجه عرض جغرافیایی و ۳۱.۶۶ درجه طول جغرافیایی بوده است.
همچنین نزدیک‌ترین شهر‌ها به مکان این زمین لرزه ۱۸ کیلومتری ونک (اصفهان)،۱۸ کیلومتری آلونیه (چهارمحال وبختیاری) و ۲۳ کیلومتری گندمان (چهارمحال وبختیاری) و نزدیکترین مراکز استان به محل وقوع این زلزله ۸۱ کیلومتری شهرکرد و ۱۱۵ کیلومتری یاسوج اعلام شده است.
انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.