کد خبر : 96328
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
-

تعامل مثبت بهزیستی و دادستانی زبرخان برای مناسب‌سازی بقعه قدمگاه

تعامل مثبت بهزیستی و دادستانی زبرخان برای مناسب‌سازی بقعه قدمگاه
بقعه قدمگاه رضوی در شهر قدمگاه مرکز شهرستان زبرخان، مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش سورپرس ؛ به گفته‌ی رئیس بهزیستی زبرخان، قدمگاه سالانه پذیرای هزاران زائر و علاقه‌مند در شهرستان زبرخان است که برای زیارت یا دیدن این اثر تاریخی مذهبی به قدمگاه سفر می‌کنند.

ام البنین پور موسوی گفت: به همین جهت، بهزیستی مدت‌ها است که به دنبال مناسب‌سازی این بقعه و فضای تفریحی زیارتی اطراف آن است.

وی ادامه داد: این موضوع در دیدار با نماینده نیشابور در مجلس، رئیس شورای شهر قدمگاه و شهردار نیز مطرح شده و آقایان در خصوص مناسب‌سازی این بقعه، قول مساعد داده‌اند.

وی همچنین از مکاتبه با شهرداری در دی ماه خبر داد و گفت: منتظر اعلام اقدامات شهرداری قدمگاه در این زمینه هستیم چون دادستانی هم پیگیر موضوع است و از ما گزارش خواسته است.

پورموسوی گفت: افراد دارای معلولیت، مادران باردار، مادران کالسکه‌دار، سالمندان و افراد مصدوم هم همیشه در بین زائران و بازدیدکنندگان حضور دارند و ما به عنوان تسهیلگر و مطالبه‌گر حقوق توانخواهان، دنبال این هستیم که نه تنها بقعه قدمگاه بلکه تمام مراکز و اماکن مورد مراجعه‌ی آنها دسترس‌پذیر شود.

وی خاطر نشان کرد: مسؤولان اجرایی شهرستان باید به وظایف قانونی خودشان در این زمینه عمل کنند چون ما هم باید در مقابل مددجویان و همچنین مقامات قانونی پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.