کد خبر : 137072
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
-

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور از گذرگاه مرزی چذابه بازدید کرد

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور از گذرگاه مرزی چذابه بازدید کرد
 رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور با همراهی حسینی مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، زنگیشه دبیر کمیته خدمات شهری ستاد اربعین و جمعی از مدیران معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از گذرگاه مرزی چذابه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳؛ در این بازدید نظری از ۵۰۰۰ متر مربع سایه بان ساخته شده توسط عوامل اجرایی منطقه در نقطه صفر مرزی دیدن کرد و اظهار داشت در خصوص اقدامات برنامه ریزی شده ای که توسط ستاد اربعین برای مرز چذابه تدوین شده بود رضایتمندی ستاد اربعین و استانداری خوزستان حاصل شده و انشالله که توانسته باشیم قدمی هر چند کوچک در راستای کمک به زائرین حسینی برداریم.

جوانی در حاشیه این بازدید بیان کرد: با توجه به رضایت زائرین از ساخت سایه‌بان در این نقطه، درخواست ساخت ۶۰۰ متر مربع دیگر این سازه در خاک عراق از طرف مسئولین عراقی ارائه شده که انشالله سعی داریم در ایام باقیمانده این مهم را نیز به اتمام برسانیم.

نظری در حاشیه این بازدید جلسه ای نیز با مسئولین و موکب داران استانهای اصفهان، یزد، خوزستان و  عوامل اجرایی منطقه ۳ در ستاد خدمات شهری استانداری خوزستان در مرز چذابه برگزار کرد که در آن گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش رو ارائه شد.

نظری در پایان از زمین ۴۰۰۰ متر مربعی اهدایی استانداری خوزستان به شهرداری تهران و اتمام دیوار چینی این سایت بازدید کرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی ساخت و تجهیز این سایت یک مقر دائمی مجهز در مرز چذابه برای شهرداری تهران  بوجود آید.

رییس کمیته خدمات شهری ستاد اربعین کشور از گذرگاه مرزی چذابه بازدید کرد

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.