کد خبر : 45452
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
-

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه اجرای محدودیت های شدید در این شهر خبر داد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از نحوه اجرای محدودیت های شدید در این شهر خبر داد
سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی گفت: پیرو ابلاغ ریاست جمهوری و ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیتهای شدید اجتماعی برای مقابله با شیوع کرونا در مشهد همانند دیگر کلانشهرها و ۲۵ مرکز استان کشور از اول آذر ماه اجرا می‌شود.

به گزارش سورپرس، محمدحسین بحرینی ، رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر این اساس مطابق مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت همه مشاغل به استثناء “مشاغل سطح یک” به مدت دو هفته متوقف و تعطیل خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد “مشاغل سطح یک” را که مستثنی از محدودیت در فعالیت هستند “شغلهای ضروری شامل واحدهای فروش مواد غذایی، نهادهای خدماتی در حوزه آب، برق، گاز، تلفن، حمل و نقل، نیروهای امداد و نجات و بیمارستانها و مراکز درمانی” برشمرد.

وی گفت: همچنین در طول این مدت خودروهای فاقد پلاک بومی حق رفت و آمد به مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی را ندارند و هر شهروند در صورت تخطی از این امر، با برخورد قانونی پلیس و جریمه سنگین روبرو می‌شود.

دکتر بحرینی به محدودیت در فعالیت مکانهای مذهبی و فرهنگی نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ظرف دو هفته مورد نظر آیینهای نمازجماعت و نمازجمعه نیز در مناطق دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از لحاظ شیوع ویروس کرونا، اقامه نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.