کد خبر : 43359
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
-

رکوردم افت نکرده است

رکوردم افت نکرده است

به گزارش سورپرس، نادر مرادی وزنه بردار پارالمپیکی دسته ۷۲ کیلوگرم در گفت و گویی خبری، اظهار کرد: ۲ ماه است که تمرینات حرفه ای خود را زیر نظر رواسی مربی تیم ملی در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز کردم و با انجام ۵ جلسه تمرین در طول هفته، از نظر رکوردی

به گزارش سورپرس، نادر مرادی وزنه بردار پارالمپیکی دسته ۷۲ کیلوگرم در گفت و گویی خبری، اظهار کرد: ۲ ماه است که تمرینات حرفه ای خود را زیر نظر رواسی مربی تیم ملی در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز کردم و با انجام ۵ جلسه تمرین در طول هفته، از نظر رکوردی شرایط خوبی دارم‌.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگرانی برای مبتلا شدن به بیماری کرونا ندارید، گفت: در سالن وزنه برداری فدراسیون من به همراه امیر جعفری و روح الله رستمی تمرینات خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم و هر کدام میز و وزنه جداگانه ای برای تمرین داریم که قبل از ورود و خروج از سالن آنها را ضدعفونی می کنیم. تا به امروز با مشکل خاصی مواجه نبودیم.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا با شیوع کرونا و تعطیلی اردوها دچار افت رکورد شدید یا خیر، خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا سعی کردم تمریناتم را متوقف نکنم و الان نیز مدت ۳ ماه است که تمرینات حرفه ای خود را زیر نظر مربی تیم ملی انجام می دهم و از لحاظ رکوردی شرایط خوبی دارم.

وزنه بردار پارالمپیکی خاطرنشان کرد: هرچند در مسابقات جهانی قزاقستان در دسته ۷۲ کیلوگرم با کسب مدال نقره سهمیه پارالمپیک را کسب کردم، اما تلاشم بر این است که در توکیو مدال خود را به طلا تبدیل کنم و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

وی در پایان افزود: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که مجوز برگزاری اردو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شود تا تمام ملی پوشان شرایط حضور در سالن وزنه برداری فدراسیون را داشته باشند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.