کد خبر : 137905
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
-

رونمایی استقلال از وریا غفوری جدید

رونمایی استقلال از وریا غفوری جدید
 با گذشت ۹۹ روز از آخرین حضور عارف غلامی در ترکیب استقلال این بازیکن همچنان در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس؛ عارف غلامی مدافع گرگانی فصل گذشته استقلال پس از آخرین حضور در ترکیب این تیم در دیدار فینال جام حذفی، همچنان بلاتکلیف و بدون تیم مانده است. سرنوشتی شبیه به وریا غفوری در پایان لیگ برتر بیست‌ویکم که تا مدتی مشخص نبود چه سرانجامی در انتظار اوست و در نهایت به فولاد خوزستان پیوست.

عارف غلامی در مسابقات لیگ برتر و در هفته بیست و نهم مقابل مس رفسنجان ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت تا این تیم را در برد ۱-۲ همراهی کند اما در بازی هفته پایانی لیگ مقابل تراکتور حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت.

این بازیکن در مسابقه نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی هم غایب بود اما در فینال و از دقیقه ۹۹ به جای محمد حسین مرادمند زننده تک گل تساوی بخش بازی مقابل پرسپولیس به میدان رفت گرچه حضور عارف غلامی تا پایان مسابقه فینال جام حذفی نتوانست مانع از شکست این تیم در دیدار سرنوشت‌ساز استقلال برای رسیدن به یک جام بشود. چرا که در نهایت امید عالیشاه با یک ضربه فنی در دقیقه ۱۱۵ گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند و استقلال ظرف چند روز از دومین جام معتبر فصل فوتبالی گذشته نیز محروم ماند.

رونمایی استقلال از وریا غفوری جدید

عارف غلامی پس از پایان آن دیدار و تا امروز در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و هنوز مشخص نیست چه تیمی و با چه شرایطی او را جذب خواهد کرد! گرچه در طول روزهای اخیر عنوان شده که این بازیکن در تلاش است تا با در نظر گرفتن شرایط خاص بار دیگر به استقلال برگردد اما هنوز تکلیف او روشن نیست.

ناگفته نماند؛ عارف غلامی فصل گذشته جزو گران قیمت‌ترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رفت که با قراردادی سنگین حاضر به حضور در تمرینات و مسابقات استقلال شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.