کد خبر : 81751
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
-

رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس ایران

رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس ایران
وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تندیس ۲ بوکسور خاطراتی را از دوران قهرمانی خود تعریف کرد.
به گزارش سورپرس، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس در آکادمی ملی المپیک گفت: حضور پیشکسوتان قدردانی از ورزش است، سعی می‌کنم مانند اسفنجی فشار‌ها را درون خودم جمع کنم و مانند کوه بایستم. در هر یک از مناسبات و بازدید‌ها که حاضر می‌شوم، همچنان می‌آموزم و امیدوارم باز هم در کنار بزرگان تجربه کسب کنم و خروجی کار تصمیماتی برای بهبود شرایط ورزش کشور باشد.

وی افزود: هر کسی یک روز زودتر از ما به ورزش آمده و عاشق ورزش است، هر فردی که گامی رو به جلو برداشته برای ما قابل احترام و ارزشمند است. انتظار داریم، مقام پیشکسوت بیش از گذشته حفظ شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: پست و مسئولیت‌های زیادی است که می‌توان از افراد باتجربه استفاده کرد، هیچ کسی جای کسی دیگر را تنگ نمی‌کند، مگر اینکه اخلاق حفظ شود.

وی افزود: از همه نمایندگان مجلس که نقد کردند، تشکر می‌کنم، چون در پختگی ام گام برداشتند و حالا رای گیری تمام شده است. کشورم را با هیچ جایی عوض نکردم، وقتی از مسابقات برمی‌گشتم، بوی وطن را استشمام می‌کردم. یادم می‌آید، با امیررضا خادم در یکی از بازی‌های المپیک همسفر بودیم می‌گفت، دلم برای صدای اذان تنگ شده است.

سجادی با اشاره به اینکه اتفاقات خوب کمیته را درک می‌کند، گفت: کتابی را می‌خواندم در این خصوص که چگونه کشوری می‌تواند غلبه فرهنگی بر کشور دیگری داشته باشد. چند فاکتور را می‌توان نام برد از جمله اسطوره‌ها و تاریخ چنین برنامه‌هایی هم اسطوره‌سازی است هم تاریخ‌سازی هر کاری که در باشگاه‌ها می‌کنیم چه شادی و نشاط در منطقه و چه مدال‌آوری هر دو مهم است.

امروز در مراسمی از سردیس احمد ناطق نوری، پدر بوکس ایران و بنیانگذار فدراسیون بوکس پس از انقلاب و نیز منوچهر مقصودی پیشکسوت پرافتخار این رشته، رونمایی شد.
رونمایی از سردیس پیشکسوتان بوکس
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.