کد خبر : 51932
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
-

رونمایی از سردیس قهرمان سابق پارالمپیک

رونمایی از سردیس قهرمان سابق پارالمپیک
از سردیس مختار نورافشان قهرمان سابق پارالمپیک رونمایی شد.

به گزارش سورپرس، مراسم رونمایی از سردیس مختار نورافشان قهرمان افتخار آفرین پارالمپیکی کشورمان از سوی  موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور وزیر ورزش، رئیس کمیته ملی المپیک، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و پیشکسوتان و مدیران ورزش کشور برگزار شد.

در این مراسم مختار نورافشان که علاوه بر کسب مدال های خوش رنگ در میادین برون مرزی ، سابقه ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان فارس را هم دارد گفت: مدال طلایی  خود را که از نخستین حضور پارالمپیکی در بازی‌های ۱۹۸۸ سئول بدست آورده‌ام را به موزه ملی ورزش، المپپک و پارالمپیک اهدا خواهم کرد.

او، بیان کرد: در این مراسم مدال طلای پارالمپیک ۲۰۰۰ سیدنی را به موزه ملی ورزش اهدا کردم و در آینده ای نزدیک نشان طلا بازی های پارالمپیک ۱۹۸۸ سئول را که در امانت یکی از دوستانم است جایگزین می‌ کنم.

مختار نورافشان که از جانبازان جنگ تحمیلی بشمار می رود از سال ۱۹۸۸ در پارالمپیک حضور یافته که حاصل حضور او در هفت پارالمپیک ، کسب ۴ مدال طلا ، ۲ نقره و یک برنز بوده است.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.