کد خبر : 130765
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
-

افتتاح رستوران اسپانیایی در الدرعية ریاض

رونمایی از اولین فعالیت اقتصادی رونالدو در عربستان+تصاویر

رونمایی از اولین فعالیت اقتصادی رونالدو در عربستان+تصاویر
کریستیانو رونالدو شعبه جدیدی از رستوران های خود را در الدرعية ریاض افتتاح کرد.
به گزارش سورپرس، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر، روز گذشته اولین شعبه رستوران های زنجیره ای خود با عنوان TATEL را در منطقه الدرعیه ریاض افتتاح کرد. این نخستین پروژه تجاری او از زمان حضور در فوتبال عربستان سعودی است.

رونالدو تصاویری از افتتاح رستوران جدید خود را در اینستاگرامش منتشر کرد و در توضیح آنها نوشت: غرق شدن در تاریخ و خوراک شناسی در TATEL ریاض در الدرعیه، با منظره ای خیره کننده از البجیری و مشرف به الطریف.

رونمایی از اولین فعالیت اقتصادی رونالدو در عربستان

اکانت رستوران TATEL ریاض با انتشار پستی در اینستاگرام از اولین بازدید کریستیانو رونالدو از شعبه رستوران جدید در الدرعیه استقبال کرد و نوشت: داشتن شما به عنوان یک شریک همیشه لذت بخش است! TATEL ریاض … به زودی.

1872342

رستوران جدید کریستیانو رونالدو در پخت غذاهای معروف اسپانیایی تخصص دارد و یکی از معروف ترین رستوران های اسپانیایی در سراسر جهان محسوب می شود. اولین شعبه آن در عربستان سعودی، در الدرعیه ریاض افتتاح شد که در میان گروهی از رستوران های بین المللی الدرعیه واقع شده است.

این هفتمین شعبه از رستوران های زنجیره ای رونالدو است. اولین شعبه آن در سال ۲۰۱۴ و در مادرید اسپانیا افتتاح شد. دیگر شعب رستوران های رونالدو در ایبیزا، بورلی هیلز، مکزیک، دوحه و بحرین افتتاح شده اند. این رستوران بجز رونالدو با افراد مشهور دیگری همچون رافائل نادال همکاری می کند.

1872343
1872344
1872345
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.