کد خبر : 133887
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
-

همزمان با آغاز فصل تابستان

رونق فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ۱۶ ایستگاه تندرستی بانوان در بوستان‌های منطقه ۱۹

رونق فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ۱۶ ایستگاه تندرستی بانوان در بوستان‌های منطقه ۱۹
همزمان با آغاز فصل تابستان و رونق فعالیت های تفریحی و ورزشی روزانه بیش از 500 شهروند از خدمات 16 ایستگاه ورزش تندرستی بانوان بهره مند می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مهم شهرداری توسعه ورزش همگانی و ایجاد اوقات فراغت سالم و با نشاط در بین شهروندان است افزود: به همین منظور اداره ورزش بانوان در این ایام برنامه های تفریحی و ورزشی متنوعی برای اقشار مختلف شهروندان در ایستگاه های تندرستی بوستان های منطقه تدارک دیده است که با استقبال پر شور آنها همراه است.

او با اشاره به برپایی روزانه مسابقات ورزشی در ایستگاه های تندرستی در بوستان های منتخب تصریح کرد: در این ایستگاه ها در طول هفته یک نوبت مسابقه ورزشی پلوکینگ و جاگینگ و مسابقاتی ویژه سالمندان شامل تعادلی، آموزش حرکات اصلاحی و چابکی برپا می شود.

به گفته این مسئول مسابقات طناب زنی، پرتاب توپ، بازی های بومی و محلی، دارت، بدمینتون، بسکتبال و والیبال  نیز برای گروه سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.
ضمن اینکه مسابقات خلاقانه با مشارکت شهروندان برای ایجاد شور و هیجان هر چه بیشتر در بین آنها نیز اجرا می شود.

رونق فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ۱۶ ایستگاه تندرستی بانوان در بوستان های منطقه ۱۹
شهردار منطقه بیان کرد: برپایی ایستگاه شادمانه تخصصی ژیمناستیک برای کودکان زیر ۷ سال یک روز در میان روزهای زوج در سالن ورزشی شهید قیانوری با حضور ۳۰ کودک همراه با اهدای جوایز برگزار می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.