کد خبر : 107695
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
-

از سوی شهرداری منطقه 3؛

روند آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در مرز چزابه آغاز شد

روند آماده‌سازی زیرساخت‌های اربعین در مرز چزابه آغاز شد
ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی شهرداری منطقه 3 در استان خوزستان به منظور تسهیل در تردد روان زائران از گذرگاه مرزی چزابه آغاز بکار کرد و زیر ساخت ها در این مرز آماده سازی شد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار به تدابیر ستاد برنامه ریزی اربعین حسینی شهرداری این منطقه اشاره کرد و گفت: هرگونه خدمات رسانی و سرویس دهی مناسب به زائران و موکب های مستقر در مرز چزابه اعم از برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ افزود: براساس تجربیات سالیان گذشته، ازدحام جمعیت و تردد قابل توجهی از زائران مرز چزابه نیازمند آمادگی و پشتیبانی است.

جوانی ابراز داشت: نیازسنجی و برآورد اولیه برنامه‌های فرهنگی، حضور حدود ۴۰۰ نیروی انسانی خدمات رسان، تحویل مخزن پسماند، رنگ آمیزی و تعویض پرچم ها، تامین ملزومات نظافتی و پک های تغذیه توسط ستاد برنامه ریزی شهرداری منطقه ۳ پیش بینی شده است.

به گفته ی شهردار منطقه ۳ ، مسئولان استانداری خوزستان از مدیریت شهری این منطقه درخواست کردند تا نسبت به تکمیل زائرسرای شهرداری بستان با مساحت ۱۵۰ متر مربع و با پیشرفت ۶۰درصدی اقدام کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.