کد خبر : 133355
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
-

جایزه نوستالژیک به مناسبت رکورد شگفت‌انگیز

رونالدو وارد گینس شد: اولین ۲۰۰ تایی فوتبال

رونالدو وارد گینس شد: اولین ۲۰۰ تایی فوتبال
نماینده کتاب رکوردهای گینس گواهی رکورد جدید کریستیانو رونالدو را به او اهدا کرد.

به گزارش سورپرس؛ کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل ایسلند شمار بازی‌های ملی خود را به عدد شگفت انگیز ۲۰۰ رساند. او اولین فوتبالیست تاریخ است که به چنین رکوردی دست پیدا می‌کند. کاپیتان تیم ملی پرتغال با ۱۲۲ گل زده بهترین گلزن ملی دنیا نیز به حساب می‌آید. او پیش از بازی امشب جوایزی بابت رکوردشکنی خود دریافت کرد.

رونالدو در سال ۲۰۲۱ رکورد ۱۸۰ بازی ملی سرخیو راموس را شکست و بیشترین بازی ملی در میان فوتبالیست‌های اروپایی را به نام خود ثبت کرد.

او در بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل مراکش تعداد بازی‌های ملی‌اش را به ۱۹۶ رساند و حالا با حضور در چهارمین بازی ملی بعد از جام جهانی بالاخره به عدد شگفت انگیز ۲۰۰ بازی ملی دست یافت.

1889548

کریس سپتامبر سال ۲۰۲۰ از مرز ۱۰۰ گل ملی عبور کرد و در یورو ۲۰۲۰ به رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی رسید و سپس در سپتامبر ۲۰۲۱ از این رکورد عبور کرد و به بهترین گلزن ملی تاریخ تبدیل شد.

1889551
در مراسم دیشب اولین پیراهن ملی رونالدو (مقابل قزاقستان) همراه با پیراهن ملی شماره ۲۰۰ او نیز قاب شده و در کنار گواهی ثبت رکورد گینس به کاپیتان پرتغال اهدا شد.

به مناسبت ثبت رکورد جدید کریستیانو رونالدو (۲۰۰ بازی ملی در فوتبال مردان) نماینده کتاب رکوردهای گینس در ریکیاویک ایسلند، محل برگزاری بازی دیشب تیم‌های ایسلند و پرتغال حضور یافته و گواهی مخصوص این رکورد را به کاپیتان تیم ملی پرتغال اهدا کرد.

1889549

رونالدو اولین بازی ملی خود را در سال ۲۰۰۳ مقابل قزاقستان انجام داد و با تداوم قابل توجه دوران ملی خود در طول ۲۰ سال امشب توانست برای دویستمین بار پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کند. کریس از جام جهانی ۲۰۰۶ تا جام جهانی ۲۰۲۲ به صورت مداوم حضور داشته است.

روی گواهینامه‌ای که کریستیانو رونالدو  دریافت کرد اطلاعات مربوط به بازی دیشب و تاریخ ثبت رکورد ۲۰۰ بازی ملی (۲۰ ژوئن ۲۰۲۳) حک شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.