کد خبر : 80462
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
-

روز کارمند ارج نهادن به جایگاهی والا در نظام اسلامی است

روز کارمند ارج نهادن به جایگاهی والا در نظام اسلامی است
شهردار منطقه2 در گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش  گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،حسن صفات، شهردار منطقه ضمن گرامیداشت هفته دولت در این پیام گفت: هفته اول شهریور که به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است یادآور روزهای خدمتگزاری صادقانه شهیدان والامقام رجایی و باهنر و نیز فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.هم چنین چهارم شهریور روز کارمند است؛ هم آنان که موثرترین سرمایه های هر سازمان و نهادی برای دست یابی به اهداف و عامل شکوفایی و توسعه کشور هستند.

 

روز کارمند بهانه‌ای‌ست برای سپاس از انسان‌های نیکی که دانسته پای در راه پر فراز و نشیب خدمت به هم‌نوعان خود نهاده‌اند و با تلاش صادقانه، گره از کار خلق می‌گشایند. کارمندان در هر سازمان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارهستند و تحقق بسیاری از اهداف به دست آنان است. همانانی که تمام همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

وی در ادامه پیام خوداظهار داشت: بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

شهردار منطقه۲ در خاتمه می افزاید: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهیدان به ویژه شهدای پاک باخته دولت و ضمن ارج نهادن به تمام تلاشهای وافر مردان و زنان خدوم عرصه های اداری و اجرایی کشور، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه خدمتگزاران صدیق دولت و همکاران ارجمندم در شهرداری تهران تبریک عرض کرده و یاد و خاطره‌ی همکاران فقیدمان را نیز گرامی داشته و از خداوند برای ایشان مغفرت واسعه طلب می‌کنم.امید می رود با کمک و همکاری همه کارکنان در بهبود کیفیت کلیه فعالیتها و جلب رضای باری تعالی و مردم عزیز شهرمان موفق‌تر از گذشته حرکت نمائیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.