کد خبر : 128264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
-

روایتی از حبس دو زن بدون حجاب در یک امام‌زاده؛ دعوا سر شیر و کماج نذری بود!

روایتی از حبس دو زن بدون حجاب در یک امام‌زاده؛ دعوا سر شیر و کماج نذری بود!
فارس با انتشار تصویری به ماجرای بالارفتن دو خانم از ورودی یک امام‌زاده واکنش نشان داد و نوشت دو زن بدون حجاب چون شیر و کماج نذری گیرشان نیامد، دعوا کردند!

به گزارش سورپرس؛ خبرگزاری اصولگرای فارس با انتشار تصویری به ماجرای بالارفتن دو خانم از ورودی یک امام‌زاده واکنش نشان داد.

تصاویری از درگیری در حرم شاهزاده حسین (ع) در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

تصاویر عجیبی از محبوس شدن دو دختر در حیاط امامزاده که نشان می‌دهد آن‌ها با بالا رفتن از درب اصلی امامزاده از محوطه خارج می‌شوند.

علت وقوع این تصاویر را از حاج محمد آزادجو رئیس هیات امنای شاهزاده حسین (ع)، جویا شدیم.

شب میلاد کریم اهل بیت (ع) متوجه سر و صدا در بخش خانم‌ها شدیم.

دو نفر از خانم‌های جوان با سن حدود ۲۰ سال، پس از دریافت پذیرایی که البته پوشش مناسبی هم نداشتند، به تندی با خادم افتخاری که متولی پذیرایی بوده، درگیر می‌شوند.

این درگیری به ساحت امامزاده نیز کشیده شده و کتک خوردن و آسیب دیدن دو نفر از بانوان خادم ادامه می‌یابد.

دخالت سایر خادمان برای کنترل اوضاع، نتیجه‌ای در بر نداشت و سر و صدای آن‌ها باعث شده بود تا جمع قابل توجهی در محوطه حرم تجمع کنند، به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود به دفتر حرم هدایت کردند.

برای کاهش التهاب، درب دفتر باز و آن‌ها به خارج هدایت شدند که با بالا کشیدن از درب اصلی با تشویق و هدایت چند نفر محدود در بیرون از آستان، خارج شده و نهایتاً با دو نفر مرد و یک نفر خانم به سرعت محل را ترک کردند.

به گزارش فارس، بخش‌هایی از اظهاراتحجت‌الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی مدیرکل اوقاف را می‌خوانید:

گزارش رسیده از درگیری در شاهزاده حسین (ع) نشان می‌دهد ماجرا ارتباطی به حجاب و عفاف ندارد، بلکه درگیری پیش آمده مربوط به بحث پذیرایی جشن میلاد بوده است.

جزییات از این قرار است که شیر و کماج نذری در قسمت خواهران تمام شده و گویا همین موضوع باب بحث مفصل و اختلاف و تنش می‌شود.

در ورودی شاهزاده حسین (ع) را نیز توسط خادمان به دلیل تماس با پلیس بسته شده تا مأموران انتظامی به ماجرا ورود و موارد پیش آمده را صورت جلسه کنند در حالی که ظاهرا پلیس با تاخیر رسیده و غائله تمام شده است.

ورودی امامزاده از حیاط در نرده‌ای است که خانم‌ها از آن بالا می‌کشند و قبل ورود پلیس به ماجرا امامزاده را ترک می‌کنند.

فارس مدعی شد: در واقع تنش و ناراحتی بر سر پذیرایی و افطاری بوده البته که می‌شد این ماجرا از سوی طرفین چه خادم‌ها و چه خانم‌ها با نرمی و مسالمت آمیزی مطرح و حل شود.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.