کد خبر : 1455
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
-

روایت رسانه‌های غربی از بیانات رهبر معظم انقلاب

روایت رسانه‌های غربی از بیانات رهبر معظم انقلاب
برخی رسانه های غربی انگلیسی زبان روز جمعه بیانات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را بازتاب دادند و به نقل از ایشان آوردند که ایران خواستار محو یهودیان نیست.

به گزارش سورپرس؛ به گزارش این رسانه ها، ‌ آیت الله خامنه ای در سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: درخواست برای محو اسرائیل به معنای نابودی یهودیان نیست.

وی افزود: این بدان معناست که مردم فلسطین، چه مسلمان، چه مسیحی یا یهودی، باید خودشان دولت خود را انتخاب کنند. 

آیت الله خامنه ای تاکید کرد که وقتی ایران از محو رژیم اسرائیل سخن می گوید، ‌ این به معنای کشتار یهودیان اسرائیل نیست، بلکه به منزله محو رژیم تحمیلی صهیونیستی است.

رهبر عالی ایران همچنین گفت که در ایران، جمعی از یهودیان در کمال امنیت زندگی می کنند.

وی افزود: محو اسرائیل بدان معناست که مردم فلسطین اعم از مسلمان، ‌ مسیحی و یهودی باید بتوانند سرنوشت خود را تعیین کنند و از شر اراذل و اوباشی مانند نتانیاهو خلاص شوند.

آیت الله خامنه ای یادآور شد که اگر وحدت در جهان اسلام رعایت می شد، مصیبتی در فلسطین وجود نداشت. رهبر عالی ایران گفت: ما از ملت فلسطین حمایت می کنیم و یهودستیز نیستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سیاست های غرب در قبال برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد و افزود: انرژی صلح آمیز هسته ای نیاز ملت هاست، اما انحصارطلبان غربی به دنبال آن هستند که این انرژی را در انحصار خود نگه دارند.

آیت الله خامنه ای گفت: غربی ها می دانند که ما از لحاظ مبنایی و اعتقادی، به دنبال سلاح هسته ای نیستیم.۹۱۰۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح روز جمعه در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) با مسئولان نظام، مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، سفیران کشورهای اسلامی و جمعی از قشرهای مختلف مردم دیدار کردند. ایشان در این دیدار با تبریک خجسته میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیامبر بزرگوار اسلام را «قرآنِ مجسم»، «برترین و با عظمت‌ترین مخلوق پروردگار» و «نور و وسیله حیات و روشنایی جوامع انسانی» خواندند و گفتند: بشریت به تدریج این حقایق را درک خواهد کرد و امیدواریم شاهد روزی باشیم که در ایام ولادت این وجود مقدس، دنیای اسلام متبسم باشد و غم و اندوه بر لبان آن ننشسته باشد.

انتهای پیام/ ۱۵۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.