کد خبر : 53432
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
-

روایتی از خدمت رایگان طرح حاج قاسم سلیمانی در روستای هوجقان

روایتی از خدمت رایگان طرح حاج قاسم سلیمانی در روستای هوجقان
مسئول بهداشت روستای هوجقان در مرند از طرح مقابله با اپیدمی کرونا و حمایت از آسیب دیدگان این بیماری خبر داد.

به گزارش سورپرس؛ احمد شاهدی مسئول بهداشت روستای هوجقان در تبریز گفت: در  راستای مبارزه با کووید ۱۹ و اجرای طرح  شهید حاج قاسم سلیمانی (مقابله با اپیدمی کرونا و حمایت از آسیب دیدگان این بیماری ) این طرح در روستای هوجقان از توابع شهرستان مرند آغاز شد.

شاهدی گفت: این طرح با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید اسدالله رضاپور و مرکز بهداشت روستای هوجقان جمعه ۱۹ دی ماه ۹۹ در ۳ گروه ، نظارتی ، مراقبتی ، حمایتی و نظارتی، بازدید از اماکن و مراکز روستا آغاز شد و با مراجعه و  تذکر لسانی به افرادی که نکات بهداشتی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند موارد بهداشتی را متذکر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد:  این گروه در مرکز بهداشت روستای هوجقان با انجام تست ، غربالگری، پیگیری از بیماران و قرنطینه ، را در دستور العمل کاری خود دارند.

شاهدی افزود: حمایت از اقشار آسیب دیده روستا در مقابله با ویروس کرونا ، تست های رایگان ، نیاز به آمبولانس، حمایت بیماران با مشکلات مالی، توزیع ماسک و ضد عفونی رایگان ، توزیع بسته های معیشتی از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود،

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با عزم ملی و همکاری همه مردم و مسئولان بتوانیم از وضعیت نگران کننده همه‌گیری کرونا عبور کنیم.

گزارش ناصر غلامی هوجقان

انتهای پیام/ ۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.