کد خبر : 141890
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
-

رقابت ۴۲هزار ورزشکار منطقه دو در مسابقات قهرمان شهر ۲

رقابت ۴۲هزار ورزشکار منطقه دو در مسابقات قهرمان شهر ۲
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: با اعلام آمادگی بیش از 42 هزار شهروند برای شرکت در رویداد ورزشی قهرمان شهر2، تیم های منتخب محلات جهت شرکت در مسابقات فرامنطقه ای شناسایی شد.

به گزارش پایگاهخ خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،اکرم رجای معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار با اشاره به استقبال شهروندان منطقه از مسابقات قهرمان شهر گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ در در سه دور محله ای، منطقه ای و فرامنطقه‌ای در۲۰ رشته تیمی و انفرادی شامل آمادگی جسمانی، دارت، ژیمناستیک، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک و… برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود گفت: در دور محله ای، ۴۲ هزار نفر از شهروندان خانم و آقا در تمام رده های سنی به صورت تیمی و انفرادی در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، ایستگاه های ورزش شهروندی به رقابت پرداختند.

رجای افزود: پس از برگزاری رقابت های محلی و منطقه ای،۱۱۰ نفر خانم به صورت تیمی و انفرادی به مرحله فرامنطقه ای راه یافتند که پس از رقابت با تیم های منتخب شهر تهران تاکنون موفق به کسب دو مدال طلا و نقره در رشته امادگی جسمانی ، یک مدال نقره در رشته دارت و مدال برنز در رشته ورزش های بومی و محلی شدند.
معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در بخش آقایان نیز ۱۰۸ نفر به صورت تیمی و انفرادی به مرحله نهایی مسابقات اعزام و در رشته های تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک ،شنا،کشتی ،بدمینتون ،دومیدانی و … به رقابت پرداختند که تاکنون دو مدال طلا و نقره در رشته فوتبال روی میز به ورزشکاران منطقه ۲ اختصاص یافت و تیم فوتبال روی میز با جمع امتیازات مقام دوم شهر تهران را کسب کرد.

رقابت 42هزار ورزشکار منطقه دو در مسابقات قهرمان شهر ۲

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.