کد خبر : 96394
تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲
-

رقابت خانواده‌های تهرانی در مسابقات بومی و محلی منطقه ۱۵

رقابت خانواده‌های تهرانی در مسابقات بومی و محلی منطقه ۱۵
30 خانواده تهرانی در قالب مسابقات بومی و محلی خانوادگی مناطق 22 گانه تهران در راستای ایجاد و توسعه ،گسترش روابط فرهنگ و ورزش به میزبانی منطقه 15 باهم به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ با اعلام این خبر گفت: مسابقات بومی محلی خانوادگی با هدف تعمیق روابط عاطفی فرزندان و والدین، استقبال از برنامه های خانواده محور، حس اعتماد به نفس در فرزندان، افزایش سلامت فکر و روح ، جسم ، نشاط و شادابی به میزبانی به اداره ورزش بانوان منطقه منطقه ۱۵ برگزار شد.

به گفته او؛ در این راستا۱۲۰ نفر در قالب ۳۰ تیم شامل (پدر-مادر –یک الی دو فرزند زیر ۱۲ سال)از محلات شهرتهران در مسابقات یک روزه ؛ بومی و محلی خانوادگی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در مجموعه ورزشی بروجردی با هم به رقابت پرداختند.

رجبی با اشاره به اینکه این مسابقات در چهار رشته دال پلان، هفت سنگ مهارتی، دوز فیزیکی و قازقلنگ با مشارکت هیئت جنوب شرق و گروههای داوطلبی مربیان و نخبگان ورزشی برپا شد افزود: در پایان از ۳ خانواده برتر هر بخش و تمام خانواده های شرکت کننده تقدیر شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه اضافه کرد: حضورکمیته تخصصی بمنظوراستعدادیابی کودکان ، آموزش خانواده ها با بازی های بومی محلی پیش از شروع مسابقات و حضور کادر داوری حرفه ایی از جمله نکات حائز اهمیت این مسابقات است.

رجبی گفت: آموزش بازی های بومی محلی در ۴۰ ایستگاه ورزشی بانوان همزمان با دهه مبارک فجر و برگزاری دوره آموزش مربی گری بازی های روستایی و عشایری برای مربیان منطقه به دلیل تقاضای بی شمار آنان نیز از جمله برنامه هاست که به اجرا درخواهد آمد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.