کد خبر : 103914
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
-

در سال 1400 محقق شد؛

رشد ۳۱ درصدی درآمد پایدار منطقه ۱۵ نسبت به سال گذشته

رشد ۳۱ درصدی درآمد پایدار منطقه ۱۵ نسبت به سال گذشته
شهردار منطقه 15 گفت: درآمد پایدار منطقه 15 در سال 1400 نسبت به سال 1399 با رشد قابل توجه 31 درصدی به 95 درصد رسید.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن تشکر از همه همکاران به جهت تحقق منابع درآمدی در سال ۱۴۰۰ گفت: با تلاش همکاران، درآمدهای پایدار با رشد قابل توجه ۳۱ درصدی از ۶۴ درصد در سال ۱۳۹۹ به ۹۵ درصدی در سال ۱۴۰۰ رسید که بیشترین درصد تحقق درآمد در ۵ سال گذشته بوده است.

او با اشاره به اینکه پیش بینی هایی از ابتدای سال برای تحقق درآمد منطقه انجام شد، گفت: با همکاری همکاران اداره درآمد و پیگیری نواحی توانستیم درآمد را به روز کرده و تکلیف مان را در شهرداری تهران محقق کنیم.

به گفته او در سال ۱۴۰۰ برای اولین بار میزان وصولی از فیش عوارض بانکی ۸۷ درصد بوده که این پیگیری و همکاری بانکها قابل تقدیر است.

صباغ ادامه داد: اطلاع رسانی به مؤدیان از طریق سامانه پیامکی، اطلاع رسانی به مؤدیان از طریق نصب بنر و بیلبورد، پیگیری عوارض نوسازی و کسب و پیشه دستگاه های دولتی، توزیع فیش املاک دارای بدهی معوقه از طریق نواحی و پیگیری وصول آنها، ارسال اخطار و پیش آگهی از طریق اداره درآمد و پیگیری تا حصول نتیجه از طریق اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران ( کمیسیون ماده ۷۷) و اجرای ثبت و پیگیری مستمر فیش ها از طریق همکاران اداره درآمد از جمله اقدامات انجام شده برای تحقق این درآمد بوده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.