کد خبر : 122386
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
-

شهردار منطقه یک:

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد منطقه یک در دو ماهه اخیر

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد منطقه یک در دو ماهه اخیر
شهرداری منطقه یک با استقبال شهروندان و مودیان از تخفیف عوارض توانست در دو ماهه اخیر درآمد منطقه را با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به ماه های  گذشته  افزایش دهد.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ با اعلام این خبر گفت: با اجرای تخفیف پلکانی تا ۴۰ درصد برای مودیانی که نسبت به پرداخت عوارض صادره از شهرسازی خود اقدام نمودند و همچنین بخشش جرائم عوارض نوسازی ۱۰۰ درصدی برای مودیانی که تا پایان سال اقدام به پرداخت عوارض نوسازی معوق خود نمودند رشد درآمدی منطقه یک نسبت به ماه های گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

او افزود: با اجرای طرح فوق، درآمد منطقه از ۲۴ مهر تا اول دی ماه ۱۰۰ درصد نسبت به شش ماهه اول سال رشد پیدا کرد و منطقه توانست ۴۶ درصد از بحث تعهدی درآمد که برای منطقه یک تعیین شده را بدست آورد.

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد منطقه یک در دو ماهه اخیر

ابوذر شجاعیان رییس اداره درآمد و نوسازی شهرداری منطقه یک نیز ضمن تشکر از شهروندان و مودیانی که عوارض صادره از شهرسازی و یا نوسازی خود را پرداخت کرده اند از سایر مودیانی که تا کنون اقدام به پرداخت نکردند درخواست کرد با توجه به شرایط و فرصت طلایی به وجود آمده هر چه زودتر با مراجعه به این اداره واقع در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک، نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا از بیشترین مقدار تخفیف ها بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.