کد خبر : 126237
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
-

رشد تحقق درآمد پایدار منطقه۲ در ماه‎های پایانی سال

رشد تحقق درآمد پایدار منطقه۲ در ماه‎های پایانی سال
معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار منطقه 2 گفت: با برنامه ریزی ها و هم افزایی های صورت گرفته با نواحی 9 گانه تحقق درآمد پایدار منطقه رشد یافت.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، رحیم اسدی با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهینه به شهروندان و توسعه و آبادانی شهر مستلزم تامین منابع مالی و مشارکت شهروندان است ، گفت: منطقه۲ به دلیل ظرفیت ها و پتانسیل های در اختیار، به عنوان یکی از مناطق برخوردار شهر تهران شناخته می شود و برهمین اساس سهم درآمدی برای آن پیش بینی شده است.

وی افزود: درهمین راستا مدیریت شهری با تشکیل کمیته عالی درآمد و برگزاری جلسات مستمر برای تحقق درآمد پایدار برنامه ریزی کرد.

معاون شهردار منطقه۲ گفت: به دنبال استقبال شهروندان از مصوبه پاداش خوش حسابی عوارض شهرسازی، درآمد منطقه در ۳ ماهه نسبت به ۸ماهه اول سال رشد پیدا کرد و منطقه توانست ۵۳درصد از بحث تعهدی درآمد که برای منطقه تعیین شده را بدست آورد.

اسدی در ادامه رسیدگی و پرداخت مطالبات پیمانکاران را از دیگر اولویت های مورد توجه برشمرد و گفت:براساس برنامه زمان بندی شده، مطالبات پیمانکاران با هماهنگی اداره کل خزانه داری براساس فرایند طراحی شده، پرداخت می شود.

رشد تحقق درآمد پایدار منطقه۲ در ماه های پایانی سال

وی افزود: در حال حاضر اداره حسابداری منطقه ، مشغول ثبت اسناد مالی و صدور حواله های مربوطه هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.