کد خبر : 134204
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
-

دهمین پیروزی پیاپی سامورایی‌ها؛

رتبه دهمی دنیا: هدیه بزرگ ژاپن به تیم ملی ایران!

رتبه دهمی دنیا: هدیه بزرگ ژاپن به تیم ملی ایران!
با پیروزی ژاپن برابر هلند در لیگ ملت‌ها تیم ملی والیبال ایران به رتبه دهم رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تیم ملی والیبال ژاپن همچنان به روند خیره کننده خود در لیگ ملت‌ها ادامه می‌دهد. آنها در حالی خیلی زود صعود خود به مرحله نهایی مسابقات را قطعی کردند که هنوز هیچ شکستی نداشته‌اند و در همه بازی‌های خود حریفان را شکست داده‌اند. آنها نه تنها اکنون شماره یک آسیا هستند که حتی در دنیا نیز یک مدعی محسوب می‌شوند.

تیم ملی والیبال ژاپن امروز در دومین مسابقه خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مقابل هلند قرار گرفت و موفق شد در یک بازی برتر حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد تا دهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ ملت‌ها را کسب کرده باشد.

رتبه دهمی دنیا: هدیه بزرگ ژاپن به تیم ملی ایران!

این پیروزی علاوه بر اینکه جایگاه ژاپن در صدر جدول را تثبیت کرد، یک هدیه بزرگ برای تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب می‌آمد. با توجه به مشکلاتی که بر اثر ویزای بازیکنان تیم ملی ایران به وجود آمد، فدراسیون جهانی اعلام کرد که نتایج این هفته از مسابقات در رنکینگ FIVB شاگردان بهروز عطایی تاثیری نخواهد داشت.

به این ترتیب دو شکست ایران در این هفته تاثیری روی رنکینگ تیم ملی نگذاشت اما در عوض باخت امروز هلند به ژاپن باعث شد که آنها یک رده سقوط کنند و ایران دوباره به جمع ۱۰ تیم اول دنیا بازگردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.