کد خبر : 133134
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
-

راه اندازی مراکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در منطقه۲

راه اندازی مراکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در منطقه۲
شهردار منطقه 2 گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی کودکان کار،3 مرکز استعدادیابی و توانمند سازی این افراد راه اندازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی سورپرس به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی در نشست قرارگاه اجتماعی که باحضور مدیران ومسئولان دستگاه های مرتبط وخدمت رسان برگزار شد ، گفت: به دنبال اهداف مدیریت شهری در کاهش آسیب های اجتماعی ، قرارگاه اجتماعی با هدف هم افزایی دستگاه ها و نهادها شکل گرفت که پاکسازی رود دره فرحزاد از معتادین متجاهر را می توان از مهم ترین دستاوردهای این قرارگاه برشمرد.

وی در ادامه به اجرای ۸ مرحله جمع آوری معتادین متجاهر در محله اسلام آباد اشاره کرد و گفت: به دنبال برنامه های مدیریت شهری در ساماندهی رود دره اوین- درکه ، حذف پلاک قرنز و جمع آوری معتادین متجاهر پیش بینی و در حال اجرا است.

شهردار منطقه۲ افزود: شناسایی و ساماندهی نقاط بی دفاع شهری که می تواند محلی برای تجمع بزهکاران شود از دیگر اولویت های منطقه است که در این قرارگاه دنبال می شود.

صالحی به طرح ساماندهی کودکان کار اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران متولی ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابان نیست،اما این مساله به عنوان یک مساله درقرارگاه اجتماعی دنبال می شود و منطقه۲ به عنوان الگوی طرح مذکور انتخاب شد.

راه اندازی مراکز استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار در منطقه2

وی با اشاره به اینکه منطقه ۲ در حوزه کودکان کار نیازمند توجه ویژه است افزود: طرح ساماندهی کودکان کار در چند بخش شناسایی ، استعدادیابی و توانمندسازی پیش بینی شده است و در همین راستا ۳ مرکز برای استعدادیابی و توانمندسازی کودکان کار درحال آماده سازی است.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.