کد خبر : 17128
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۹
-

راههای قزوین لغزنده هستند

راههای قزوین لغزنده هستند

رییس پلیس راه قزوین از لغزنده بودن سطح راه های استان خبر داد و گفت: به دلیل بارش باران و لغزندگی جاده ها رانندگان باید با احتیاط بیشتری سفر کنند.

به گزارش سورپرس، سرهنگ نصرالله بیگلری گفت: با ورود سامانه بارشی از امروز که منطقه را تحت تاثیر خود قرار داده، هم اکنون شاهد بارش در سطح تمامی راه های ارتباطی این استان هستیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت ترافیکی در سطح راه های ارتباطی استان عادی و بدون ترافیک بوده و تردد خودروها به شکل روان جریان دارد.

این مسوول انتظامی ادامه داد: در هنگام لغزندگی جاده ها، رانندگان باید بیشتر از وضعیت عادی از خودروهای جلویی فاصله بگیرند و سرعت خود را نیز کمتر کنند و با احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند.

سرهنگ‌بیگلری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی ادامه داد: در ٢۴ساعت گذشته خوشبختانه تصادف فوتی و جرحی در سطح جاده های استان قزوین بوقوع نپیوسته است.

۶ هزار و ۶۷۰ کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که ۲۲۰ کیلومتر آن آزادراه، ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی اآزادراه های قزوین-کرج و قزوین-رشت به همراه قزوین-زنجان از پرترافیک ترین مسیرهای ارتباطی کشور به ویژه در ایام نوروز به شمار می روند.

انتهای پیام/۲۳۴

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.