کد خبر : 133176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۰
-

رالی تور کمپر و کاروان‌های کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی وارد ارمنستان شد

رالی تور کمپر و کاروان‌های کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی وارد ارمنستان شد
رالی تور گردشگری بین‌المللی خودروهای کمپر و کاروان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با عبور از مرز نوردوز، ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری سورپرس به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این رالی تور، که با شرکت ۳۰ دستگاه خودرو کمپر و کاروان از سراسر کشور در تهران استارت خورده است، امروز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ وارد خاک کشور ارمنستان شد.

در این رویداد بین المللی، شرکت کنندگان طی روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد ماه، ضمن عبور از استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان های شرقی و غربی، از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید کردند.

در این پیمایش، خودروهای کمپر و کاروان که از اعضای کلوپ کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی هستند، طی سفر ۵۰ روزه خود از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می کنند و در مسیر، جاذبه های بی شمار و منحصر به فرد و ظرفیت های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت ها معرفی می کنند.

ترویج سفرهای مسئولانه، معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در سطح بین المللی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشورهای هم مرز، از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان، است.

رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می شود

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی واتومبیلرانی به نشانی www.taci.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.