کد خبر : 74920
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
-

رادیو ورزش المپیک توکیو را به صورت زنده پوشش می‌دهد

رادیو ورزش المپیک توکیو را به صورت زنده پوشش می‌دهد
رئیس شبکه رادیویی ورزش گفت: برای پوشش مستقیم بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو برنامه ریزی ویژه‌ای را انجام داده ایم.

به گزارش سورپرس، آذرمکان افزود: امسال رقابت‌های المپیک و پارالمپیک را در پیش داریم و برای پوشش مستقیم آن‌ها برنامه ریزی کرده ایم، سعی می‌کنیم تمامی مسابقاتی که یک سمت آن ایران هست به طور مستقیم پوشش بدهیم به همین علت ۲۴ ساعته این رویداد را رصد می‌کنیم.

وی گفت: در این رویداد‌های بزرگ یک بخش برنامه ریزی‌ها مربوط به پوشش مستقیم مسابقات است و بخش دیگر به ویژه برنامه‌هایی که در رادیو ورزش تدارک دیده ایم، مربوط می‌شود.

رئیس شبکه رادیویی ورزش افزود: ویژه برنامه حالا المپیک از اول خرداد آغاز شده و تا پایان پارالمپیک که نیمه شهریور است ادامه خواهد داشت، همچنین پخش مستند روایی را در نظر داریم که در آن به روایت داستان‌های زندگی ورزشکاران آن‌ها می‌پردازیم و به نام یک المپیک و هزار داستان به سمع شنوندگان خواهد رسید، سعی می‌کنیم پخش آن را در چند روز آینده شروع کنیم. آذرمکان گفت: همزمان با المپیک برنامه‌های تحلیلی که به صورت ویژه به المپیک می‌پردازد، پخش خواهیم کرد.

وی در خصوص راه‌های پایداری رادیو ورزش در طول ۲۲ سال فعالیت در میان مخاطبان، اظهارداشت: رادیو ورزش هم مخاطبان وفادار دارد و هم افرادی که به عنوان کارشناس و گزارشگر هستند سال‌ها با عشق و علاقه وافری در این کار حضور دارند، کارشان را دنبال کرده اند، این پیشکسوتان از همان ابتدای شروع به کار رادیو ورزش همراه ما بوده اند و امروز هم همراه هستند.

 

انتهای پیام/۱۱۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.