کد خبر : 23279
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

رادیو فتح در تلویزیون

رادیو فتح در تلویزیون
ویژه برنامه رادیو فتح با موضوع حماسه های ملت ایران در برهه های مختلف از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سورپرس، جواد عراقی تهیه کننده برنامه رادیو فتح با بیان اینکه اولین قسمت این مجموعه بامداد  یکشنبه ۴خرداد و  ۳۰ دقیقه بامداد پخش می شود گفت: این مجموعه ۵ قسمتی دارای بخش های متعددی از جمله مجله فرهنگی و هنری دفاع مقدس، گفت و گو با مهمان، نمایش رادیویی و موزیک ویدیو است.
به گفته عراقی برنامه رادیو فتح روایت  حماسه های مردم ایران در بحران های متعدد است که به فتح و پیروزی منجر شده است.
۸ سال دفاع مقدس در برابر تهاجم نیروهای بعثی ، مدافعین حرم  و مدافعین سلامت در ایام کرونا از جمله موضوعاتی است که برنامه رادیو هفت با حضور مهمانهای مختلف بررسی می کند.
تهیه کننده برنامه رادیو هفت با بیان اینکه این برنامه در ۵ قسمت ۵۵ دقیقه ای تهیه شده است افزود: در هر برنامه حداقل یک مهمان حضور دارد که دکتر هریسی معاون وزیر بهداشت، داریوش ارجمند، مهدی فقیه، امیر یل ارجمند و مهران رجبی  مدعوین این ۵ قسمت هستند.
قرار است برنامه رادیو فتح از بامداد یکشنبه شب (۴ خرداد ) ۳۰ دقیقه بامداد پخش و ساعت ۳۰  : ۷  صبح روز بعد از شبکه یک  بازپخش شود.
عوامل دست اندرکار این برنامه که با تلاش گروه مستند روایت فتح به مدیریت روح الله رفیعی و با هدف ترویح فرهنگ دفاع و حماسه آفرینی تهیه شده است عبارتند از:  تهیه کننده جواد عراقی ، کارگردان: مجید پرکار، کارگردان تلویزیونی : عمار باستانی، نویسنده : محسن صالحی خواه ، مدیر تولید : سید مهدی قائم مقام

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.