کد خبر : 117834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
-

محمد رعد اعلام کرد؛

رئیس جمهوری می‌خواهیم که تحت فرمان آمریکا نباشد

رئیس جمهوری می‌خواهیم که تحت فرمان آمریکا نباشد
رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در مجلس این کشور تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید به نقش مقاومت در حفظ حق حاکمیت میهن احترام بگذارد و به آن اذعان کند.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت لبنان در مجلس این کشور تاکید کرد: رئیس جمهور آینده نباید تحت امر آمریکا باشد و باید به نقش مقاومت در حفظ حق حاکمیت میهن احترام بگذارد و به آن اذعان کند.

محمد رعد پرسید چه کسی واقعیت این دشمن نژادپرست جنایتکار را آشکار کرد و الگوی آن را در هم شکست و اقدامات تروریستی آن را رسوا کرد؟ چه کسی این دشمن را اسیر معادله‌ای کرد که در آن باید تنها جوابگوی اراده ملت مقاوم باشد؟

رعد افزود: این دشمن اذعان کرد از آب‌های منطقه‌ای ما گاز استخراج می‌کند، اما چرا؟ زیرا مقاومت این دشمن را به اعتراف به این اقدام واداشت و اگر قدرت و سلاح مقاومت و ترس دشمن از وارد شدن در جنگی چندین روزه نبود، به این توافق تن در نمی‌داد.

محمد رعد گفت: ما به این دشمن اعتماد نداریم و نخواهیم داشت از همین رو تاکنون موضع خود را اعلام نکرده ایم. آیا دشمن توافقنامه را امضا کرد؟ دشمن موافقت خود را اعلام کرد و پس از امضای آن خواهیم دید چگونه اجرای آنچه را که امضا شد، تضمین خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت خاطرنشان کرد: این مسئله مایه سرور و افتخار ما و کسانی است که به علل تفکرات و منافع خاصی که ارتباطی به منافع میهن ندارد، به مقاومت تعرض و توهین می‌کنند، اما اکنون و پس از این توافق آیا آن‌ها می‌توانند بگویند برای تضمین اجرای این توافق نیازی به مقاومت نیست؟

رعد تاکید کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که منافع کشور را محقق کند و اینگونه نباشد که آمریکا به او دستور دهد و او نیز اطاعت کند بلکه برای تحقق منافع ملی تلاش کند.

وی گفت: رئیس جمهور آینده باید ویژگی‌های مورد نظر ما را داشته باشد او باید رئیس جمهوری باشد که به نقش مقاومت در حفظ حق حاکمیت میهن احترام بگذارد و به آن اذعان کند.

انتهای پیام/۱۱۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.