کد خبر : 134363
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
-

رئال بی‌خیال این اسطوره نمی‌شود: همان همیشگی!

رئال بی‌خیال این اسطوره نمی‌شود: همان همیشگی!
رئال مادرید قصد دارد بار دیگر از زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی، برای قبول هدایت این تیم دعوت کند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، آنچلوتی با فدراسیون فوتبال برزیل به توافق رسیده که از تابستان ۲۰۲۴ و پس از پایان مهلت قراردادش با رئال مادرید به این کشور سفر کند و هدایت تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد.

همین توافق باعث شده که مدیران این باشگاه اسپانیایی در تکاپوی پیدا کردن جانشینی برای سرمربی فعلی این تیم باشند و نام مربیان بسیاری به عنوان گزینه احتمالی آنها در چند هفته اخیر مطرح شده است.

رئال بی‌خیال این اسطوره نمی‌شود: همان همیشگی!
حالا روزنامه دیلی میل خبر داده که رئال به نسخه همیشگی و ثابت چند سال اخیرش رجوع کرده است و قصد دارد بار دیگر برای ارائه پیشنهاد به زیدان وارد عمل شود.

1493031

این مربی فرانسوی در دو بازه زمانی بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هدایت این تیم را برعهده داشت و عملکرد بسیار موفقیت‌آمیزی هم در رئال مادرید به نمایش گذاشت.

او در این دو دوره موفق شد سه قهرمانی در لیگ قهرمانان و دو قهرمانی در لالیگا را برای این تیم به ارمغان آورد و با کسب سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان رکوردی دست نیافتنی را به نام خودش به ثبت برساند.

به گفته دیلی میل، تنها معضلی که سر راه رئال مادرید برای انتخاب این مربی قرار دارد علاقه او به حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است و همین باعث شده که مدیران این باشگاه گزینه‌های دیگری را هم جز او در نظر بگیرند.

 

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.