کد خبر : 101618
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
-

دیدار ۶ امتیازی پیکان و صنعت‌ نفت برنده نداشت/ ذوب آهن اصفهان روی نوار پیروزی

دیدار ۶ امتیازی پیکان و صنعت‌ نفت برنده نداشت/ ذوب آهن اصفهان روی نوار پیروزی
در جریان هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم‌های پیکان و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس، تیم فوتبال پیکان درجریان هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۶ امروز(جمعه) در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار، بازی پایاپایی از هر دو تیم ارائه شد اما صنعت نفت روی حرکت طالب ریکانی فرصت خوبی برای رسیدن به گل داشت که شوت این بازیکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

در نیمه دوم هم با وجود این که پیکان یکی دو فرصت برای گلزنی داشت اما این صنعت نفت بود که فرصت‌های بهتری برای گلزنی داشت که به گل نرسید.

دیدار ۶ امتیازی پیکان و صنعت‌ نفت برنده نداشت

با این تساوی پیکان ۳۲ امتیازی شد و صنعت نفت هم به امتیاز ۳۱ رسید.

ذوب آهن اصفهان روی نوار پیروزی

به گزارش سورپرس؛ امروز همچنین تقابل دو تیم مس رفسنجان و ذوب‌آهن در قالب هفته بیست و سوم لیگ برتر امروز (جمعه) از ساعت ۱۵ به میزبانی رفسنجانی‌ها برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر مهمان به پایان رسید.

ارسال سجاد آشوری در دقیقه ۷۰ و ضربه سر سعید باقرپسند وارد دروازه فائز رشیدی شد تا شاگردان تارتار از حریف خود پیش بیفتند و این دیدار را با همین نتیجه به پایان برسانند.

ذوب‌آهن با این پیروزی توانست چهارمین پیروزی پیاپی خود را به دست آورد و با ۳۱ امتیاز موقتا تا رده هشتم صعود کند. در مقابل، مس رفسنجان با وجود این شکست با ۳۵ امتیاز همچنان در رده چهارم باقی ماند.

به گزارش سورپرس در دیگر دیدارهای امروز؛ شهرخودرو مشهد و نساجی مازندران به تساوی یک بر یک رسیدند و بازی دو تیم نفت مسجد سلیمان و هوادار با تساوی بدون گل خاتمهخ یافت.

انتهای پیام/۱۰۱

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.