کد خبر : 91146
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰:۰۹
-

دیدار قالیباف با اردوغان در حاشیه افتتاحیه اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی

دیدار قالیباف با اردوغان در حاشیه افتتاحیه اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی
رئیس مجلس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل سورپرس، رئیس مجلس جهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه اجلاس روسای مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

اجلاس روسای مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان در استانبول گشایش یافت. قالیباف  رئیس مجلس کشورمان که در استانبول بسر می برد ؛ علاوه بر شرکت در اجلاس PUIC، دیدار‌های دوجانبه‌ای با روسای مجالس برخی از کشور‌های اسلامی حاضر در اجلاس خواهد داشت.
رئیس مجلس کشورمان با بیان اینکه دیپلماسی پارلمانی و کمک به توسعه روابط اقتصادی کشور‌های همسایه از طریق حمایت از فعالان اقتصادی و بخش‌های خصوصی از موارد مورد تاکید مجلس یازدهم است، تصریح کرد: دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی و ترکیه‌ای و رایزنی برای تسهیل روابط اقتصادی و حمایت از بخش‌های خصوصی دو کشور بخش مهمی از این سفر پارلمانی خواهد بود.
گفتنی است، شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) با موضوعات محوری «فلسطین، مهاجرت و افغانستان»، در روز‌های ۹ و ۱۰ دسامبر (۱۸ و ۱۹ آذر ماه) در شهر استانبول و به میزبانی مجلس ترکیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.