کد خبر : 143058
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
-

دیدار صمیمانه جامعه بزرگ ورزش با فرماندار شهرستان ملارد

دیدار صمیمانه جامعه بزرگ ورزش با فرماندار شهرستان ملارد
جامعه بزرگ ورزش شهرستان ملارد با اسدی فرماندار از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه ورزشی سورپرس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد؛ جامعه بزرگ ورزش شهرستان ملارد با اسدی فرماندار از نزدیک دیدار و گفتگو کردند.

نماینده عالی دولت امین اسدی در جلسه با نمایندگان جامعه ورزش اظهار کرد: ورزش شهرستان ملارد با وجود قهرمانان ملی و فراملی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به صحبت های شهید گرانقدر تهرانی مقدم گفت: با وجود امکانات کم باید بهترین عملکرد را ارائه داد و منتظر فرصتهای طلایی یا امکانات بیشینه نباید نشست که ورزش شهرستان نمایی از صحبتهای آن شهید گرانقدر است.

فرماندار ملارد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مظهر مردم سالار دینی است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب چند ماهی است تلاش خود را بکار بسته اند تا انتخابات پیش رو را کم اهمیت و کم ارزش جلوه دهند و از حضور حماسی و میلیونی مردم در پای صندوق های رای کاسته و جوانان را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند.

اسدی افزود: دولت سیزدهم حمایت همه جانبه از فعالیت ورزشکاران و قهرمانان می کند چراکه تکاپوی ورزشکاران نشانه ای از سرزندگی و نشاط جامعه است.

وی با ابراز خرسندی بخاطر حضور در جمع ورزشکاران اظهار داشت: بی شک رمز موفقیت و پیروزی در برابر همه مشکلات اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولین است.

بنابراین گزارش؛ در حاشیه این دیدار از بهاره امینی قهرمان ارزنده و ملی پوش رشته جوجیستو که در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر به مقابله با حریف رژیم صهیونیستی نشد، تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.