کد خبر : 135275
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
-

دو بازیکن استقلال در مرز فسخ قرارداد

گروهی از هواداران و بازیکنان تیم نگران مشکلات مالی استقلال هستند به طوری که وعده پرداخت مطالبات در روز سه‌شنبه محقق نشود، تیم دچار بحران خواهد شد و احتمال فسخ قرارداد دو بازیکن را به صورت قانونی فراهم می‌کند.

به گزارش سورپرس؛ باشگاه استقلال چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد مشکلات مالی روز سه‌شنبه به طرز قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و قسمتی از مطالبات بازیکنان در آن روز به آن‌ها پرداخت خواهد شد. این ادعا اگرچه موجب شد تا فضا اندکی آرام‌تر شود و حالا بازیکنان به تمرین بازگشته‌اند، ولی همه به خوبی می‌دانند اگر در تاریخ اعلام شده توسط علی خطیر زمینه برای پرداخت مطالبات فراهم نشود، استقلال دوباره بحران را با تمام وجود احساس خواهد کرد.

در همین رابطه شنیدیم مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان روز پنجشنبه هفته جاری باید برای نقد کردن یک فقره چک خود راهی بانک شوند و اگر باشگاه حساب خود را برای پاس شدن چک این دو نفر پر نکرده باشد، آن‌ها طبق قانون می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.

البته اگر پول در حساب باشگاه نباشد، این دو نفر می‌توانند باز هم به کارشان ادامه دهند و کارت بازی آن‌ها صادر می‌شود، ولی اگر تمایل به فسخ قرارداد داشته باشند کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.

انتهای پیام/ ۲۸۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.