کد خبر : 136350
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
-

هفته دوم لیگ بیست و سوم؛

دوئل بزرگ و تماشایی در تبریز/ دربی اصفهان با انرژی متفاوت

دوئل بزرگ و تماشایی در تبریز/ دربی اصفهان با انرژی متفاوت
حساس ترین بازی های هفته دوم بین تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد و سرخپوشان تبریزی به دنبال جبران نتیجه دیدار هفته اول مقابل سپاهان هستند.

به گزارش سورپرس به نقل از مهر؛ هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر ایران امروز با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که بدون شک قلب تپنده دیدارهای امروز شهر تبریز خواهد بود.

تراکتور تبریز میزبانی پرسپولیس را در حالی بر عهده دارد که نتایج دو تیم مدعی قهرمانی در هفته اول کاملاً متفاوت بوده است. سرخپوشان تبریزی در اصفهان سه بر یک باختند تا حالا اندیشه‌ای جز پیروزی مقابل پرسپولیس نداشته باشند. پرسپولیس هم آلومینیوم اراک را اقتصادی برد تا یک بر صفر به پیشواز بازی بزرگ با تراکتور بیاید.

 

فولاد نیز دربی خوزستان را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند تا شاید یکی از آنها بتوانند مسیر درخشان بازگشت را طی کنند. شمس آذر قزوین نیز همچنان با وجود تساوی در بازی نخست همچنان امتیاز منفی را مقابل اسم خود می‌بیند تا استرس بالایی در اولین بازی خانگی‌اش در تاریخ لیگ برتر داشته باشد.

تراکتور دنبال بازگشت زودهنگام با پرسپولیس

تقابل دو رقیب سنتی فوتبال کشور بار دیگر چشم اهالی فوتبال را به تبریز خیره خواهد کرد تا شرایط ایده آل هر دو تیم در مسیری که به تازگی برای قهرمانی آغاز کرده‌اند زیر ذره بین قرار بگیرد. تراکتور پس از باخت مقابل سپاهان چاره‌ای جز بردن مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ندارد. این تیم با خرید پر طمطراق خود نظیر شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی، محمد نادری، عارف رستمی، آلوارو خیمنز، ادیب زارعی، عارف رستمی و حسین پورحمیدی کهکشانی پر از ستاره را در کنار ریکاردو آلواز، صفا هادی و… تشکیل داده‌اند.

بدون شک محمدرضا زنوزی تمام منابع مالی خود را به عنوان مالک باشگاه در اختیار قرار داده تا بتواند رؤیای قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد. این تیم پس از باخت مقابل سپاهان دیگر مدعی قهرمانی حالا چاره‌ای جز بردن پرسپولیس ندارد. دیداری مهم و حیاتی برای پاکو خمز که شاید یک شبه از چشم هواداران بیفتد و زنوزی با تصمیمات ناگهانی او را بدرقه کند!

دوئل بزرگ و تماشایی در تبریز/ دربی اصفهان با انرژی متفاوت

از سوی دیگر حفظ بازیکنان اصلی در تابستان توسط کادر فنی و مدیریت پرسپولیس باعث شده تا پر افتخارترین باشگاه لیگ برتری با اعتماد به نفس لازم مسافر تبریز شده و دور از هیاهو دنبال کسب امتیاز مقابل این تیم باشد.

 

اولین میزبانی قزوین در لیگ برتر

شمس آذر قزوین برای نخستین بار در تاریخ باشگاه خود طعم میزبانی در لیگ برتر را از ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه خواهد چشید. این تیم که در حالی به مصاف هوادار می‌رود که حاشیه‌های کسر ۶ امتیاز به دلیل شکات دو باشگاه سایپا و شهرداری همدان باعث شده تا بحران روبرو شود. آنها با تساوی مقابل استقلال خوزستان در هفته اول با منفی پنج در قعر جدول قرار دارند تا شاید با کسب نخستین پیروزی در دیدار خانگی بتوانند گام‌های بلندتری برای ارتقای شانس بقای خود از همین هفته‌های ابتدایی بردارند.

مس رفسنجان – نساجی

مسی‌ها پس از تساوی بدون گل در بازی اول مقابل هوادار دنبال برد خانگی مقابل نساجی هستند. نماینده قائمشهر با وجود جنجال‌های هفته ابتدایی روی نیمکت خود باید بدون مهدی رحمتی سرمربی خود دنبال اولین پیروزی باشد. این دیدار از ساعت ۲۰ امشب آغاز می‌شود.

دربی اصفهان با انرژی متفاوت

یکی از بازی‌های مهم دیگر هفته دوم در فولادشهر اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان برگزار می‌شود. دربی اصفهان در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم با برد در نخستین بازی انگیزه‌ای متفاوت پیدا کرده‌اند. سپاهان که هدفی جز قهرمانی در سر ندارد چیزی جز سه امتیاز از این دیدار نمی‌خواهد. محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن نیز در بازی نخست تیمش نشان داد قرار نیست به راحتی پا پس کشیده و توپ و میدان را به حریفان بدهد. از این رو هواداران می‌توانند دربی متفاوتی را پس از سال‌ها در اصفهان تماشا کنند. دیدار دو تیم از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

دوئل بزرگ و تماشایی در تبریز/ دربی اصفهان با انرژی متفاوت

بازی بزرگ خوزستان

فولاد خوزستان آخرین بازی شامگاه چهارشنبه را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند. دو تیم از ساعت ۲۱:۳ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند تا شاید بتوانند باخت‌های هفته اول را به باد فراموشی بسپارند.

برنامه بازی‌های روز چهارشنبه به شرح زیر است:

* تراکتور – پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۴۵
* شمس آذر قزوین – هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* مس رفسنجان – نساجی؛ ساعت ۲۰
* ذوب آهن – سپاهان؛ ساعت ۲۱
* فولاد – صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۲۱:۳۰

انتهای پیام/۱۰۱
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.