کد خبر : 42392
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
-

دلخوش: به بیمه خبرنگاران توجه شود

دلخوش: به بیمه خبرنگاران توجه شود
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با انتقاد از وضعیت بیمه خبرنگاران عنوان کرد: وزارت ارشاد متاسفانه دیگر خبرنگاران را بیمه نمی کند.

گزارش سورپرس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: در دوره های گذشته مجلس بحث بیمه خبرنگاران حل شده بود، وزارت ارشاد متاسفانه دیگر خبرنگاران را بیمه نمی کند. این دغدغه کلی خبرنگاران است. این موضوع که این عزیزان زحمتکش غالباً شغل ثابتی ندارند را مورد توجه قرار دهید. موضوع مهم دیگر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و شرکتی است. وضعیت عزیزان آتش نشان و پاکبانان شهرداری ها باید پیگیری شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس بیان کرد: قرار بود در مجلس برای وضعیت کرونا جلسه ای بگذارید تا مجلس از وضعیت کرونا با خبر باشد.

وی با اشاره به موضوع رسوب کالا در گمرکات کشور عنوان کرد: آمار رسوبات کالا در گمرکات از ۱۱۰ هزار به ۱۸۰ هزار رسیده است، اگر نیازی به این کالاها نبود چرا اجازه ورود آن ها به داخل کشور دادند؟ تیمی برای بررسی این موضوع تشکیل بدهید تا موضوع را بررسی کنند، بر همین اساس کالاهایی چون سویا و ذرت در حال فاسد شدن هستند و قیمت مرغ در حال افزایش است.

نماینده مردم صومعه سرا در خصوص هزینه برق در استان های شمالی به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها به ما نیز مانند استان های گرم سیر توجه کنید.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی که ریلست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به اظهارات دلخوش درباره رسوب کالاها در گمرک گفت: انتظار داریم با توجه به مصوبات شورای هماهنگی سران قوا و مصوبه هیات دولت این موضوع کاهش پیدا کند، در خصوص افزایش این موضوع کمیسیون اقتصادی موضوع را بررسی کند و اگر لازم بود گزارشی به صحن علنی ارائه کند.

انتهای پیام/۱۲۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.