کد خبر : 41016
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
-

دفاع کردن و حلالیت طلبی پسر سفیر از همسرش پس از طلاق!

دفاع کردن و حلالیت طلبی پسر سفیر از همسرش پس از طلاق!
امیرمحسن مرادیان بعد از طلاق پرحاشیه‌اش متنی را در طرفداری همسر سابقش منتشر کرد.

به گزارش سورپرس؛ مرادیان برای آنارشید حسینی نوشت: می‌دانم جای بیان این حرفها فضای نامرد مجازی نیست اما دیدم بعضیها قصد تخریب تورا دارند دیدم از اب گل الود میخواهند ماهی بگیرند و تورا ضعیف جلوه دهند. پس بی انصافی بود که از تو و برای تو ننویسم. از گذشتهایی که در زندگی کردی، از مهربانیهای بی منتت، از تلاشهایی که برای خوب شدن زندگیمان کردی، از زحمتهایی که شبانه روز برای بهتر شدن زندگیمان کشیدی.

از روحیه خستگی ناپذیرت.از کار کردن بدون وقفه ات. ازینکه رو پاهای خودت ایستادی.ازینکه میدیدم چطور از حرفهای بعضیها میشکنی و دم نمیزنی.ازینکه ذره ذره اب میشدی و بخاطر من دم نمیزدی.ازینکه میفهمیدم از درون خشکیده ای اما چیزی نمیگویی،ازینکه تمام محدودیتهای زندگی با من را تاب می اوردی. بگذار مردم هرچه میخواهند بگویند!بگویند عشقی نبوده،اگر دوست داشتنی بود میماندید و ازین حرفها ولی من و تو‌ خوب میدانیم که چقدر برای نگهداشتن این زندگی تلاش کردیم.

چقدر خاطرات خوب با هم ساختیم، چقدر جنگیدیم، چقدر شکستیم و دوباره جوانه زدیم. سیده خانم میدانم که میدانی حالم روبراه نیست و میدانم حال تو هم خوب نیست اما شک ندارم که تو زود بلند خواهی شد و دوباره جوانه خواهی زد که خوشحالی من در گرو خوشبختی و موفقیت توست،پس اگر می‌خواهی من هم ارام شوم برخیز.

تو قوی تر از این حرفهایی و من منتظر دیدن موفقیت های بیشتر تو هستم.چشم حسودانت نابینا در حصن الله همیشه خوب سالم و موفق باشی.

اگر بدی کردم که حتما کردم اگر دلت را شکستم اگر نا بجا ناراحتت کردم من را حلال کن. یا علی

 

غوغای یک طلاق جنجالی؛ عروس سفیر واکنش نشان داد!
انتهای پیام/  ۱۰۱

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.